Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه تلویزیونی ملی اسلوونی از وقوع انفجار در یک کارخانه مواد شیمیایی در جنوب این کشور و مرگ دست‌کم شش تن در این حادثه خبر داد.   به گزارش ایسنا، این سانحه که روز گذشته (پنج‌شنبه) در "کوچویه"، حدود ۶۳ کیلومتری جنوب شرقی "لیوبلیانا"، پایتخت این کشور رخ داد، بزرگترین حادثه صنعتی اسلوونی از زمان استقلال آن در سال ۱۹۹۱ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رسانه های محلی گزارش دادند که این حادثه احتمالا ناشی از خطای انسانی و به دلیل ترکیب دو ماده شیمیایی با هم بوده که در نهایت باعث انفجار و آتش سوزی گسترده شده است.   ۲۰ نفر دیگر نیز در پی این حادثه تحت درمان قرار گرفتند و یکی از مصدومان به دلیل شدت بالای جراحات در بیمارستانی در لیوبلیانا بستری شد.   گزارش‌ها حاکیست که برخی از ساختمان‌های مجاور کارخانه نیز آسیب دیده‌اند و به شهروندان کوچویه توصیه شد تا چند ساعت پس از حادثه از خانه‌هایشان خارج نشوند.   به گزارش شینهوا،‌ این کارخانه که بیش از ۲۰۰ کارمند دارد، انواعی از محصولات شیمیایی تولید می کند که در صنایع ساختمانی، نساجی، نقاشی، کاغذ، تایر، مبلمان و کفش کاربرد دارند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه

برخی منابع از وقوع انفجار در حومه شهر دمشق خبر می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخی منابع از وقوع انفجار ناشی از حمله هوایی رژیم اسرائیل در حومه شهر دمشق خبر می دهند.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرده است که این رژیم موشک‌هایی را که از سمت سوریه به سمت جولان اشغالی شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرده و در پاسخ به این حمله ادعایی، مناطقی در حومه دمشق و استان القنیطره را هدف قرار داده است.

به گفته منابع و رسانه‌های سوری، شماری در این حمله رژیم اسرائیل زخمی شده و این حمله تلفاتی نداشته است.

الجزیره به نقل از این منابع گزارش داد که هدف، ساختمانی در جنوب پایتخت سوریه بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز