Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف ۲ فروند شناور حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای جزیره کیش و دستگیری ۶ قاچاقچی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب کیش، مأموران دریابانی پس از شناسایی ۲ فروند شناور لنج حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای خلیج فارس، نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اعلام دستگیری ۶ نفر در این رابطه، افزود: قاچاقچیان قصد داشتند با ایجاد تغییر در ساختار این شناورها و تعبیه مخزن اضافه در عرشه، محموله‌های سوخت را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با هوشیاری مأموران، شناورهای مورد نظر، شناسایی و توقیف شدند.

قهرمانی در ادامه بیان داشت: سوخت های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرإورده های نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی بر می گردد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر دستگاه قضایی استان است و بر این اساس، شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان سوخت از طریق مراجعه به سامانه سجام به آدرس اینترنتی Sajam.scpd.ir مراتب را به قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان اطلاع دهند.

انتهای پیام/


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر