Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:38:39 GMT

سی و نهمین روز بدون فوتی کرونایی در استان اردبیل ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۹۹۸۰

سی و نهمین روز بدون فوتی کرونایی در استان اردبیل ثبت شد

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در استان ثبت نشده و تعداد بیماران بهبود یافته نیز به ۵ مورد رسیده است. - اخبار استانها -

علی محمدیان اردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی در استان اردبیل اظهار داشت: در طول 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در استان ثبت نشده و تعداد بیماران بهبود یافته نیز به 5 مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر 4 بستری در بیمارستان‌های استان بستری هستند و تعداد بستری‌های موجود به 16 نفر رسیده است و بستری‌های آی‌سی‌یو نیز 7 نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل تصریح کرد: مجموع واکسن تزریق شده در استان 2 میلیون و و 222 هزار و 564 دز است و خوشبختانه وضعیت استان اردبیل در شرایط کنونی مساعد ارزیابی می‌شود.

محمدیان‌اردی ادامه داد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت هم‌اکنون شهرستان‌های سرعین، اصلاندوز، بیله‌سوار، کوثر، نیر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس‌آباد، گرمی و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بیش از 93 درصد تخت‌های بستری کرونایی استان بوشهر خالی از بیمار استیک فوتی کرونایی در استان ایلام ثبت شد12 شهرستان گیلان همچنان در وضعیت زرد کرونایی است

وی تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز استفاده از ماسک و جلوگیری از تجمعات بی‌مورد همچنان برای ریشه‌کن کردن ویروس منحوس کرونا امری لازم و ضروری است و باید در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.

انتهای پیام/142/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم