Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حسن عنایتی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مازندران  با اشاره به اجرای طرح مردمی‌سازی توزیع یارانه‌ها درباره وضعیت توزیع کالاهای اساسی در استان اظهار کرد: در بخش کشاورزی برای تأمین، تهیه و تدارک بخش عمده‌ای از کالاهای اساسی مردم استان و بخشی از استان‌های کشور همانند گوشت مرغ، روز گذشته کشتارها انجام شد و امروز به بازار تهران و مازندران گوشت مرغ به میزان نیاز تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روز گذشته بیش از ۳۰۰ تن مرغ کشتار و وارد بازار شد، گفت: حدود ۱۵۰ تن برای نیاز روز استان تهران ارسال شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه حدود ۴هزار و ۷۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان توسط شرکت پشتیبانی امور دام داریم، اضافه کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ سهمیه استان در مرحله نخست تخصیص داده شد که شروع به توزیع در سطح استان کردیم تا به دست مصرف‌کنندگان برسد.

وی یادآور شد: در بخش تامین روغن نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است و ۲۵۰ تن روغن برای مصرف مردم سهمیه گرفتیم.

عنایتی با اعلام اینکه در ارتباط با تخم‌مرغ مشکلی وجود ندارد و آمادگی کامل  برای تامین وجود دارد، تصریح کرد: برای تامین گوشت مرغ، روز گذشته کشتارگاه‌ها کشتار را انجام دادند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد،

وی با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی در ارتباط با کالاهای اساسی وجود ندارد، افزود: با تمهیدات انجام شده، گوشت مرغ، روغن و شکر به اندازه کافی موجود است و به بازار عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان گفت: نظارت و بازرسی بازار هم انجام می‌شود و اوضاع تولید و توزیع مورد پایش قرار می‌گیرد تا مردم دغدغه خاطر نداشته باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران مردمی کردن اقتصاد هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی وجود ندارد گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید

علی طرزعلی معاون مرکز مبادله در رسانه ملی گفت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و یورو ۴۷ هزار و ۸۸ تومان ثبت شد. همچنین نرخ دلار در تالار حواله مرکز مبادله ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان بود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در رابطه با میزان تامین ارز از ابتدای فروردین تاکنون به این شرح بود که برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۶۶۲ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۵۸۵ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: در مجموع برای میزان ارزی که برای کالا‌های اساسی دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین کشاورزی اختصاص یافته از ابتدای فروردین ماه تا به امروز ۶۶۲ میلیون دلار بوده است.

طرز علی گفت: مجموع میزان ارز صنایع در سامانه نیما ۲ میلیارد ۱۰۸ میلیون دلار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نفت در مدار رشد؟
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید