Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:17:38 GMT

گشایش ال سی روند اجرای پتروشیمی دهلران را سرعت بخشید

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۰۰۶۱

گشایش ال سی روند اجرای پتروشیمی دهلران را سرعت بخشید

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهزاد علیزاده روز جمعه در جریان بازدید استاندار ایلام از پتروشیمی دهلران اظهار داشت: با این گشایش در ۲ مرحله ۲ میلیون یورو ارز از این طریق به پتروشیمی دهلران اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین از طریق پیگیری با صندوق بازنشسگی درخواست شد فاصله بهره برداری ان جی ال و پتروشیمی کاهش یاید چراکه در حال حاضر روند پیشرفت ان جی ال ۶۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دهلران ، آبدانان ، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی تاکیر کرد: این پروژه طبق برنامه باید در شهریور ۱۴۰۳ بهره بردای شود.

فرماندار ویژه دهلران هم با اشاره به پیشرفت ۲۲ درصدی پتروشیمی دهلران یادآور شد: تسریع در اجرای این پروژه از مطالبات جدی است.

لطیف صادقی بر ضرورت بکارگیری نیروهای بومی تاکید کرد و گفت: تمکین شرکت ها در خصوص مسئولیت های اجتماعی در بخش های فرهنگی ، مذهبی ، ورزشی و عمران شهری باید به جد مد نظر باشد.

برچسب‌ها ایلام نماینده مجلس شورای اسلامی دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام نماینده مجلس شورای اسلامی دهلران ایلام نماینده مجلس شورای اسلامی دهلران پتروشیمی دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوتر‌ها قابل استفاده می‌شوند
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوترها قابل استفاده می‌شوند
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران