Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:43:44 GMT

شناسایی ۱۵ مبتلای به کرونا در لرستان/ ۶۵ بیمار بستری هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۰۰۶۵

شناسایی ۱۵ مبتلای به کرونا در لرستان/ ۶۵ بیمار بستری هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی ۱۵ ابتلای جدید به کرونا در لرستان طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: تاکنون ۲۱۸ هزار و ۱۶۲ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به روز بدون فوتی کرونا در این استان عنوان کرد: تاکنون متأسفانه دو هزار و ۸۴۲ نفر به علت ابتلاء به کرونا در لرستان فوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد بستری‌های مشکوک و قطعی کرونا در استان را ۶۵ نفر اعلام کرد.

کد خبر 5488689

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان مریم کوشکی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه احتکار ویروس کرونا آمار کرونا بسیج سازندگی گروههای جهادی مشهد خراسان رضوی کالاهای اساسی نانوایی گردشگری بیرجند ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان