Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستانی کل کشور در اطلاعیه‌ای از واحد‌های تولیدی که با ارز ترجیحی مواد اولیه وارد یا از سامانه بازارگاه خریداری کرده‌اند، خواست تا نسبت به موجودی ذخایر انبار‌ها اقدام کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دادستانی کل کشور در اطلاعیه‌ای از واحد‌های تولیدی که با ارز ترجیحی مواد اولیه وارد یا از سامانه بازارگاه خریداری کرده‌اند و در حال حاضر موجودی دارند خواست تا نسبت به موجودی ذخایر انبار‌ها اقدام به خود اظهاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در راستای دستورات رئیس قوه قضائیه مبنی بر «مقابله با گرانفروشی و احتکار» و کمک دستگاه قضائی به دولت در انجام اصلاحات اقتصادی، دادستانی کل کشور هفته گذشته در اطلاعیه‌ای از واحد‌های تولیدی که با ارز ترجیحی مواد اولیه وارد یا از سامانه بازارگاه خریداری کرده‌اند و در حال حاضر موجودی دارند و همچنین محصولات نهایی آن‌ها برابر تصمیمات دولت و تنظیم بازار، مشمول افزایش قیمت شده است خواست تا برای پیشگیری از شائبه و تشکیل پرونده احتکار، نسبت به خود اظهاری میزان موجودی ذخایر در انبار‌های خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است واحد‌های تولیدی، گزارش خود را به ادارات کل جهاد کشاورزی مراکز استان‌ها ارائه کنند و در موعد مقرر نسبت به واریز مابه‌التفاوت ارز به حساب هدفمندی یارانه‌ها اقدام و نتیجه را با تسلیم رونوشت به دادستان‌های مراکز استان‌ها و ادارات کل تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارز ترجیحی ذخایر انبارها قوه قضائیه گرانفروشی احتکار واحد های تولیدی ارز ترجیحی موجودی ذخایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران