Web Analytics Made Easy - Statcounter

چارچوب هماهنگی ائتلاف شیعیان عراق، اخبار منتشرشده درباره پیوستن برخی نیروهای خود به ائتلاف سه گانه "انقاذ وطن" را تکذیب کرد.

به گزارش ایران اکونومیست،‌ به نقل از ایست نیوز، در بیانیه رسمی چارچوب هماهنگی شیعسان عراق (همه تشکل‌های شیعی به استثنای جریان صدر) که در ساعات پایانی پنج‌شنبه شب منتشر شد با اشاره به انتشار شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی درباره تصمیم نهایی برخی نیروهای این چارچوب درباره پیوستن به ائتلاف سه‌جانبه جهت تشکیل دولت، این خبر تکذیب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه مذکور تأکید شده که این خبر با هدف تشویش اذهان عمومی و به منظور تأثیرگذاری بر هواداران این نیروها و نیز وحدت و انسجام چارچوب هماهنگی منتشر شده است.

این بیانیه افزوده که چارچوب هماهنگی همچنان به اصول ثابت خود درباره تشکیل دولت و حمایت از مطالبات شهروندان و تشکل‌های سیاسی پایبند است.

پیش از این برخی منابع خبر داده بودند که شماری از تشکل‌های سیاسی عضو چارچوب هماهنگی به ائتلاف سه جانبه جریان صدر و حزب دموکرات و ائتلاف السیاده پیوسته‌اند.

با گذشت بیش از ۷ ماه از برگزاری انتخابات عراق، هنوز نیروهای سیاسی عراق نتوانسته اند درباره تشکیل دولت جدید به توافق برسند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: عراق ، تشکیل دولت عراق

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عراق تشکیل دولت عراق چارچوب هماهنگی ائتلاف سه تشکیل دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی