Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@04:14:08 GMT

واریز یارانه آرد به حساب نانوا /نان گران می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۰۴۳۸

واریز یارانه آرد به حساب نانوا /نان گران می شود؟

محسن افشارچی اظهار داشت: از سال 97 که موضوع ارز چهار هزار و 200 تومانی مطرح شد مشخص بود که دولت وقت در این زمینه اشتباه می‌کند و همین طور هم شد و حتی بعد از چند سال خودشان متوجه این موضوع شدند ولی دیگر دیر بود و اقتصاد کشور را مریض کردند.

وی افزود: به خاطر همین بود دولت وقت برخی اقلام را از لیست چهار هزار و 200 تومانی خارج کرد چرا که متوجه شده بود این طرح سبب شده اقتصاد کشور با مشکل رو به‌ رو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان تاکید کرد: هر موضوعی که دو نرخی شود فسادزا است، برخی دلالان و سودجویان با همین ارز چهار هزار و 200 تومانی دسته بیل و سنگ پا وارد کردند در حالی که باید چند قلم مورد نظر همانند مواد اولیه روغن، گندم، ذرت و نهاده دامی وارد می‌کردند.

وی مطرح کرد: بر همین اساس دولت سیزدهم و مجلس یازدهم عزم جدی برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور دارند و در وهله نخست باید همه اقلام با استفاده از یک نرخ ارز وارد شوند،به عبارت دیگر طرح ناقص دولت قبل احتیاج به جراحی داشت.

افشارچی با اشاره به اینکه این طرح یکی از طرح‌های خوب دولت است و مردم نگران نباشند، گفت: در این بین رسانه‌های معاند هم تلاش می‌کنند که مردم را نسبت به آینده نا امید کنند من این اطمینان را می‌دهم که هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و حتی اقتصاد کشور بهتر می‌شود.

وی در پایان به موضوع نان اشاره کرد و گفت: نان شامل گرانی نمی‌شود و قرار است دولت یارانه گندم‌ را به یارانه آرد تغییر دهد و آن را هم به حساب نانوا بریزد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه آرد قیمت نان اقتصاد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902893

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد