Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید باوفا روز جمعه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: نفرات اول مسابقات قهرمانی کشور را در این دوره از رقابتها شرکت ندادیم و نفرات دوم تا هشتم مسابقات قهرمانی کشور در جام بین‌المللی شاهد حضور یافته‌اند.

وی افزود: هدف ما این است که کشتی‌گیران بیشتری در رقابتهای مهم و مختلف محک زده شوند و به همین دلیل نفرات اول در این رقابتها حضور نیافتند و در پایان نیز، نفرات اول و دوم مسابقات جام شاهد به تیم ملی اضافه می شوند تا تیم قدرتمندتری داشته باشیم و رقابت برای پوشیدن دوبنده تیم ملی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ادامه داد: این رقابتها محک بسیار خوبی برای سایر مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی است و خوشبختانه در پنج وزن اول که روز گذشته به اتمام رسید و همچنین رقابتهای پنج وزن دوم که در حال برگزاری است، تعدادی از کشتی گیران مسابقات بسیار خوبی را انجام دادند.

باوفا اضافه کرد: به هر حال در هر مسابقه و میدان ورزشی، چهره و پدیده‌هایی ظهور می‌کنند و در این مسابقات نیز شاهد چنین امری هستیم که این کشتی‌گیران توسط کمیته فنی زیرنظر گرفته و به اردوی تیم ملی افزوده می‌شوند.

همیشه در جهان مدعی هستیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اظهار کرد: مسابقات آسیایی اوایل تیرماه سال جاری در کشور بحرین برگزار می شود که هدف ما کسب مقام قهرمانی در این دوره از رقابتها می باشد که البته حریفان سرسختی همچون قرقیزستان و ازبکستان را پیش رو داریم اما توان ما بالاتر از آسیا است.

وی افزود: رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان نیز مردادماه امسال در بلغارستان انجام می شود که کشورهای بلوک شرق اروپا بسیار قدرتمندند و از سوی دیگر کشورهای آلمان ، هلند و ایرلند نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته و در رقابتهای جهانی دوره گذشته موفق به کسب مدال شدند.

باوفا ادامه داد: در قاره آفریقا نیز کشور مصر بسیار خوب و قدرتمند است و می توان گفت که بسیاری از کشورها تک ستاره‌هایی در رشته کشتی فرنگی دارند و همه مدعی کسب مدال هستند که این امر سطح کیفی مسباقات جهانی را افزایش می دهد و از سوی دیگر رقابت بسیار سخت می شود اما ما نیز همیشه در جهان مدعی هستیم و دیگر کشورها نیز، روی ایران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

وی گفت: با وجود اینکه به دلیل کرونا ۲ سال وقفه در ورزش کشور ایجاد شده بود، هم اینک شرایط دوباره به روال عادی خود بازگشته و برای اینکه ما تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم، باید نوجوانان ما نیز بسیار قدرتمندباشند تا آنها پس از یکی ۲ سال به تیم جوانان افزوده شوند و از تجربه خوبی نیز برخوردار باشند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به رقابتهای بین‌المللی جام شاهد نیز اشاره و بیان کرد: ارمنستان که یکی از قدرتهای خوب این رشته بشمار می رود، با تیم اصلی خود در مسابقات جام شاهد حضور یافته اما تیم آذربایجان به دلیل اینکه در ۲ مسابقه حضور یافته، کشتی گیران خود را تقسیم کرده تا در مسابقات ترکیه و هم مسابقات گیلان حضور یابد.

باوفا خاطرنشان کرد: به طور حتم سطح کیفی کشتی جمهوری آذربایجان از این بالاتر است اما کشتی گیران ما مبارزات بسیار خوبی و با کیفیتی را با کشتی گیران ارمنستان انجام دادند و این مسابقه می تواند محک خوبی برای کشتی گیران جوان و شایسته ما باشد.

وی در خاتمه اظهار کرد: البته دوست داشتیم که کشورهای صاحب نام بیشتری در این دوره از رقابتها حضور می یافتند تا کشتی گیران ما محک بیشتری بخورند اما امیدواریم که در سال های آتی، این رقابتها با حضور کشورهای صاحب نام بیشتری انجام شود.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون کشتی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون کشتی رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون کشتی گیلان تیم ملی کشتی فرنگی کشتی گیران بسیار خوبی نفرات اول جام شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)

کشتی‌گیران غول پیکر ژاپنی، رقابت ویژه‌ای از رزم سنتی «سومو» را به نمایش گذاشتند: رقبا با نوزادی در بغل باید تلاش می‌کردند بدون توسل به خشونت، گریه نوزاد حریف را در بیاورند.

به گزارش فرارو، در این رقابت عجیب که از سال ۱۹۹۱ و با هدف دعا برای سلامتی و رفاه کودکان برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نوزاد شرکت کردند.

کشتی «سومو» یکی از ورزش‌های باستانی و پرطرفدار ژاپن است که در دهه‌های اخیر به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شده است. کشتی‌گیران زمان بسیاری را برای آمادگی بدنی در معابد می‌گذرانند. قهرمان این ورزش عنوان یوکوزانا را از آن خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی