Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران با شکست یک بر صفر شهرخودرو در تهران برابر استقلال رقم خورد تا شاگردان سیدعباسی هم‌چنان قعرنشین لیگ بیست و یکم باقی بمانند. با تساوی دیگر تیم‌های حاضر در کورس بقا یعنی فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان، اختلاف شهرخودرو با منطقه فرار به ۴ امتیاز رسید تا با توجه به ۳ بازی سخت برابر فولاد، پرسپولیس و سپاهان مشهدی‌ها یکی از شانس‌های اصلی سقوط باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست، تیمی که دو سال پیش نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود و توانسته بود با رسیدن به رده چهارم لیگ هجدهم برای نخستین بار مشهد را صاحب سهمیه آسیایی کند، حالا در حال سقوط و از بین رفتن تنها سهمیه شهر مشهد در لیگ برتر است. شهرخودرو که با هدایت یحیی گل‌محمدی و با مدیریت حمیداوی اوج گرفت و توانست سری در سرها در بیاورد، خیلی زود با مدیریت غلط و اختلاف بین مدیران باشگاه و مسئولان استانی به مسیر سقوط کشیده شد و حالا در حال پارو زدن برای فرار از گرداب سقوط است.

گویا از همان ابتدای فصل مشخص بود که نماینده مشهد یکی از تیم‌هایی است که قرار است در ۵ هفته انتهایی لیگ بیست و یکم برای بقا بجنگد زیرا که مدیریت و کادرفنی به مشکل خوردند و همین امر بازیکنان را نیز درگیر کرد. مشکلات مالی ابتدای فصل مشهدی‌ها مزید بر علت شد تا شاگردان مهاجری دست به تحریم تمرین بزنند و حاضر به تمرین کردن نباشند. اتفاقی که مدیران شهرخودرو آن را از چشم مهاجری دیدند و او را برکنار کردند.

اکبر میثاقیان که به گفته بسیاری از کارشناسان عمر مربیگری‌اش تمام شده است، قبول کرد تا هدایت این تیم نگون‌بخت را برعهده بگیرد و برای ماندنش تلاش کند. نتایج شهرخودرو هفته به هفته با میثاقیان بدتر شد و سرانجام این پیشکسوت فوتبال مشهد با نامهربانی از سمتش برکنار شد.

داوود سیدعباسی که در کادر آن شهرخودرو دوست‌ داشتنی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هم بود، این بار در راس کادرفنی عهده دار سکان هدایت مشهدی‌ها شد تا بتواند شهرخودرو را از مهلکه‌ای که در آن گیر کرده نجات دهد. زمان زیادی طول کشید تا سیدعباسی قلق تیمش را یاد بگیرد و بتواند از جوانان بی‌تجربه اما باانگیزه‌اش بازی بگیرد. شهرخودرو در هفته بیست و نهم عملکرد خوبی را برابر صدرنشین لیگ یعنی استقلال داشت اما این نمایش‌ها و نتایج‌ها کمی برای بقا دیر است. بسیاری از کارشناسان فوتبالی معتقدند معجزه می‌تواند شهرخودرو را در لیگ نگه دارد و بازیکنان شهرخودرو باید با تمام توان پارو بزنند تا از گرداب سقوط رهایی بجویند.

تیمی که اکنون برای بقا می‌جنگد، تاوان روزهایی را می‌دهد که مدیریتش غفلت می‌کرد، کادرفنی‌اش همدل نبود و بازیکنانش به دلیل پول نگرفتن حاضر به بازی برابر مس رفسنجان در هفته دوم نشدند. تیمی که ۳ بار کادرفنی‌اش را تغییر داد اما نتوانست به آن چه می‌خواهد برسد. باید دید تفکرات سیدعباسی چقدر می‌تواند با مدعیانی چون سپاهان، فولاد و پرسپولیس مقابله کند و آیا می‌تواند زمینه‌ساز بقای تنها نماینده مشهد در لیگ برتر شود یا خیر.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال شهرخودرو ، لیگ برتر فوتبال ایران ، داوود سیدعباسی ، فرهاد حمیداوی ، استانی ورزشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو لیگ برتر فوتبال ایران داوود سیدعباسی فرهاد حمیداوی استانی ورزشی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی

۲۵ بازیکن والیبال ایران برای دادن تست فنی جهت بازی در لیگ درجه چندم کره جنوبی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از المپیک توکیو به این سو ژاپنی‌ها خودشان را به عنوان قدرت اول والیبال آسیا معرفی کردند اما والیبال ایران همچنان جایگاه ویژه‌ای در قاره کهن و حتی دنیا دارد و با وجود اینکه دوران افول خود را طی می‌کند با این حال بسیاری از والیبالیست‌های کشورمان در لیگ‌های خارجی توپ می‌زنند.

حضور آنها در لیگ‌های خارجی و به خصوص لیگ‌های معتبر اروپایی می‌تواند آورده‌های زیادی برای والیبال ایران به همراه داشته باشد، اما نباید بازیکن به هر شکل ممکن به دنبال لژیونر شدن باشد.

طبق آخرین خبرهای دریافتی ۲۵ بازیکن والیبال ایران که در بین آنها بازیکنان اسم و رسم‌داری هم حضور دارند جهت دادن تست فنی و بازی در لیگ کره جنوبی ثبت‌نام کردند. این اتفاق تلخ در شرایطی رخ داده که لیگ کره‌جنوبی به لحاظ فنی حتی در آسیا هم جایگاه قابل توجهی ندارد. بدتر اینکه تیم‌های کره‌ای تنها می‌توانند در مجموع هفت بازیکن آسیایی جذب کنند. یعنی اینکه حتی اگر همه آن هفت سهمیه آسیایی را بازیکنان ایرانی تشکیل دهند باز هم ۱۸ بازیکن کشورمان در تست فنی لیگ کره مردود خواهند شد.

شاید اگر از سال‌های گذشته لیگ برتر والیبال ایران به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رفت نه تنها بازیکنی به دنبال بازی در لیگ‌های درجه چندم آسیایی نبود شاهد حضور بازیکنان نامی والیبال دنیا در لیگ ایران هم بودیم. لیگی که به لحاظ ساختاری و برنامه‌ریزی در حد محلات است و هر سال بر معضلات و مشکلات آن افزوده می‌شود.

میلاد تقوی در این رابطه اظهار کرد: در حال بررسی شرایط ایجاد ساختار جداگانه سازمان لیگ است، اینکه چنین برنامه‌ای تا چه حد عملیاتی شود مشخص نیست، اما می‌توان امیدوار بود نگاهی جدی به لیگ برتر شود تا برخی اتفاقات ناخوشایند همچون تست دادن بازیکنان نامی والیبال ایران برای بازی در لیگ‌های خارجی نباشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 749702

دیگر خبرها

  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!