Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ابوالفضل فلاح در هفتمین قرارگاه اقتصادی شهرداری منطقه یک با بیان این خبر گفت: منطقه یک دومین سهم درآمدی شهر تهران را به خود اختصاص داده است و فاصله‌اش با سایر مناطق زیاد است و امسال نیز توانستیم درآمد منطقه را وصول کنیم که ۸۵ درصد این درآمد در ۵۰ روز اخیر حاصل شد.

او با اشاره به واگذار کردن اختیار تشکیل هیات ارزیابی املاک به مناطق گفت: هیات ارزیابی املاک با هدف تعیین تکلیف املاک داخل طرح‌های بازگشایی معابر، تملک، فروش و اجاره به مناطق داده می‌شود تا مستقل عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح مولدسازی دارایی‌ها را اقدام دیگری دانست و آن را مستلزم ثبت، ضبط و  سند دار شدن املاک عنوان کرد و افزود: بحث تهاتر ملک با پیمانکار در فضای بورس به انجام خواهد رسید و مناطق می‌توانند املاک سند دار را ارائه دهند تا بخشی از مشکلات مالی حل شود.

او با تاکید به جلب مشارکت سرمایه گذاران در پروژه‌های شهری گفت: در این راستا اداره مشارکت‌ها در مناطق، مصوبه گرفته تا بخشی از وظایف سازمان مشارکت‌ها در مناطق اجرا شود و سازمان جنبه حمایتی داشته باشد و ۷۰ تا ۸۰ درصد حوزه جذب سرمایه‌گذار بر عهده مناطق باشد.

بازگشت ۷۰۰ میلیارد تومان به بیت‌المال

شهردار منطقه یک نیز به عملکرد قرارگاه اقتصادی اشاره کرد و گفت: در این قرارگاه پلاک به پلاک موارد با حضور شهردار ناحیه، مدیر شهرسازی، مالی و مودی بررسی و تصمیم گیری می‌شود که یکی از این موارد ۳ پلاک ثبتی در منطقه یک است که متعلق به دو نفر بوده و ۴ هزار میلیارد تومان بدهی به شهرداری دارند.

او افزود: شهرداری همه تلاش و اهتمام خود را به کار می‌گیرد تا پول بیت المال دست کسی نباشد و اضافه هم از کسی گرفته نشود و با احقاق حقوق شهر تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان را به بیت المال برگردانده است.

حاجوی افزود: اطلس مشارکتی منطقه یک نیز تشکیل شده و هر سرمایه‌گذار می‌تواند با مراجعه به این اطلس در حوزه‌های ورزشی، درمانی، گردشگری و... سرمایه گذاری کند.

درخواست برای تملک هفت پلاک در جنوب امامزاده صالح

شهردار منطقه یک جابه جایی زمین مرکز تخلیه زباله اوشان را مطالبه منطقه از مرکز عنوان کرد و گفت: محلی در بوستان یاس در نظر گرفته شده که با مساعدت شهرداری تهران می‌توان این مرکز را از داخل بافت شهری به بیرون منتقل کرد.

او همچنین تملک هفت پلاک باقی مانده در ضلع جنوب امامزاده صالح(ع) را درخواست دیگری دانست و گفت: ۶ هزار متر مربع در این محدوده تملک شده که با تملک پلاک‌های باقی مانده یک قواره بزرگ شهری در اختیار شهرداری قرار می گیرد.

کد خبر 676110 برچسب‌ها منطقه ۱ شهردارى تهران مجله سازمان‌های تابعه شهرداری مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱ شهردارى تهران مدیریت شهری میلیارد تومان بیت المال منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در نشست تعاملی با مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طی یک سال سخن گفت.

به گزارش ایسنا، در راستای تکالیف قانون حدنگار در خصوص تبدیل اسناد دفترچه ای به کاداستری و سند دارکردن املاک و اراضی فاقد سند مالکیت برای جلوگیری از دست اندازی افراد غیر به املاک و اراضی شهرداری تهران، نشست تعاملی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با اداره ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه و هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، تصریح کرد: نتیجه این تعاملات سازنده، صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طول یک سال شد که در امری بی سابقه بوده است.

وی افزود: در این نشست تعاملی، موضوع مکاتبه مستقیم شهرداری با ادارات ثبت استان تهران جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری و حذف مراجعه به دفترخانه، مورد رسیدگی قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، موضوع سامانه شمیم و تهیه مختصات UTM از طریق مکاتبه با اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق