Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان مصلح درباره وضعیت این روزهای گل گهر سیرجان صحبت کرده است

شایان مصلح از امتیازی که از گل گهر سیرجان کم شده ناراحت است.

به گزارش طرفداری، شایان مصلح درباره برد تیمش برابر آلومینیوم اراک به تسنیم گفت:

می‌دانستیم بازی سختی داریم و آلومینیوم هم تیمی پرقدرت و تاکتیکی است که در بازی‌های گذشته نمایش خوبی از خود ارائه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی ما به خوبی نقاط ضعف و قوت حریف را برای‌مان آنالیز کرده بود و خدا را شکر که با انجام یک بازی خوب سه امتیازی مهم گرفتیم. نکته مهم این بود که تمامی بچه‌ها در این بازی نمایش خوبی داشتند.

وی در مورد نمایش مثبت خودش در این بازی و اینکه یکی از گل‌های گل‌گهر را به ثمر رساند، عنوان کرد:

این دومین گلی بود که در این فصل زدم و خوشحالم که به تیمم کمک کردم. طبق آمار سایت‌های آنالیز جزو بازیکنان مؤثر این هفته بودم و از این بابت خوشحالم. امیدوارم که باز هم برای گل‌گهر خوب بازی کنم و عملکرد خوبی داشته باشم.

مصلح در واکنش به اینکه هفت امتیاز کسر شده به گل‌گهر بازگردانده نشد، اظهار داشت:

نمی‌دانم چه باید بگویم، ولی کسر این هفت امتیاز شرایط تیم ما را عوض کرد. اگر این هفت امتیاز کم نمی‌شد قطعاً برای قهرمانی یا سهمیه می‌جنگیدیم، ولی این اتفاق از لحاظ روحی هم روی تیم ما تأثیر منفی گذاشت. ما این امتیازها را در زمین مسابقه کسب کردیم، ولی کسر هفت امتیاز در بیرون از زمین قابل هضم نیست.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر درباره برنامه‌‌اش برای فصل بعد هم تصریح کرد:

قرارداد من با باشگاه گل‌گهر دو ساله بود و فصل آینده هم با گل‌گهر قرارداد دارم.

وی راجع به بازی بعدی تیمش برابر مس رفسنجان گفت:

بازی سختی است و مس هم جزو تیم‌های خوب و قوی امسال است. با این حال ما به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم، چون می‌خواهیم به رده چهارم برویم و جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت خداحافظی علیرضا بیرانوند با هواداران بوآویستا سخنگوی AFC: انتخاب تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به عهده فدراسیون هاست نزدیک شدن گروه سیتی، به تصاحب باشگاه پالرمو وینیسیوس: از آنچلوتی خواستم تعویضم نکند چون می خواستم هت‌تریک کنم؛ بنزما باید برنده توپ طلا شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شایان مصلح هفت امتیاز گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ملاک قهرمانی در لیگ برتر، در صورت تساوی در کسب امتیاز، بازی رو در رو است نه تفاضل گل.

به گزارش تابناک ورزشی، منصور قنبرزاده درباره تنبیهات انضباطی بازیکنان خاطی اظهار داشت: در بحث بیانیه نویسی باشگاه‌ها ، خود جامعه ورزش و تیم‌ها به این جمع بندی رسیدند که چنین چیزی در هیچ کجای فوتبال حرفه‌ای در دنیا وجود ندارد. ما مواردی را داشتیم که دقیقه 20 بازی، یک باشگاه بیانیه می‌داد و نقطه نظراتی را درباره مسابقه‌ای که جریان داشت، مطرح می‌کرد. در هفته های پایانی لیگ این جو داشت غالب می‌شد و مسابقه‌ای بین باشگاه ها برای بیانیه نویسی بود، این موضوع در جلسه هیات رئیسه مطرح شد و واقعا از سازمان لیگ خواستند این موضوع را یک سازماندهی کنند. در نتیجه این تصمیمات در هیات رئیسه سازمان لیگ مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: در وهله اول جرایم مالی، بار دوم و سوم افزایش می‌یابد و در ادامه به تنبیهات انضباطی و حتی محرومیت هم می‌رسد، این لازم بود و انتظار داریم همه باشگاه‌ها به خاطر اینکه این جو آرام باشد، انجام دهند. باشگاه‌ها هر موردی که فکر کنند حق شان تضییع شده می‌توانند طی نامه رسمی به مراجع ذیربط اعلام کنند. هر وقت قانون دست باشگاه را باز گذاشته، نیاز به بیانیه نویسی نیست.

قنبرزاده عنوان کرد: در یکی دو هفته اخیر هم باشگاه ها رعایت کردند و مطالب خاصی نداشتند. یکی دو مورد بود که مربوط به پیشکسوتان برخی باشگاه‌ها بود و از باشگاه خواستیم تا رعایت این موضوع را انجام دهند.

وی درباره تفاضل گل در بازی‌های مستقیم تیم‌ها برای تعیین قهرمان لیگ گفت: بر اساس امتیاز، یک تیم قهرمان می‌شود و در صورتی که امتیازها مساوی بود، تفاضل گل لحاظ می‌شود و بازی رو در رو مدنظر نیست. چون تعدادی از باشگاه‌ها ابهام داشتند، سازمان لیگ مکاتبه کرد و ابهام را برطرف کرد.

قنبرزاده درباره اینکه دو سال پیش این قانون لحاظ شد، گفت: جدول دو سال پیش را ببینید، استقلال با کسب امتیاز توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟