Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های این هفته شهرستان قرچک مردم به دولت در طرح اقتصادی پیش رو اعتماد داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های این هفته شهرستان قرچک با اشاره به طرح اقتصادی دولت اظهارداشت: تامین کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی امکان‌پذیر نیست، درگذشته هم ۴۵ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ داشتیم که ۱۸ میلیارد دلار آن هدر رفت و ۲۷ میلیون دلار به جیب دلالان افتاد، جراحی اقتصادی سخت است ولی باید دولت دقت و نظارت درست داشته باشد و مردم نیز همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پیچ اقتصادی را باید رد کنیم اوضاع به وجود آمده در قالب طرح اقتصادی دولت راهگشا خواهد بود و قطعا عاقبت خوبی را برای اقتصاد کشور رقم خواهدزد، مردم به دولت در طرح اقتصادی پیش رو اعتماد داشته باشند.

امام جمعه قرچک گفت: این وضعیتی که پیش‌آمده در گذشته باید اتفاق می‌افتاد و دولت برای حل مشکلات چاره‌ای ندارد منتهی باید دقت داشته باشد اگر مدیریت در این زمینه نداشته باشد اوضاع برهم خواهد خورد.

اسماعیلی با اشاره به احتکارهای اخیر صورت گرفته در قرچک بیان داشت: فروشندگان و کسبه نیز باید انصاف داشته باشند و همراه مردم و دولت باشند، ولی می بینیم خیلی ها عکس این موضوع عمل میکنند، در شهرستان قرچک چندین تن آرد روغن، شکر، ماکارونی، احتکار شده‌است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه شهرستان قرچک حجت الاسلام اسماعیلی شهرستان قرچک طرح اقتصادی داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد