Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@02:51:06 GMT

جن ساکی: نگران امنیت خودم و فرزندانم هستم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۰۹۶۶

جن ساکی: نگران امنیت خودم و فرزندانم هستم

آفتاب‌‌نیوز :

جن ساکی، سخنگوی مستعفی کاخ سفید امروز (جمعه) آخرین نشست مطبوعاتی خود در دولت جو بایدن را برگزار خواهد کرد. او روز گذشته در مراسم صرف صبحانه با گزارشگران، ۱۵ ماه فعالیتش در این منصب را به یاد آورد.

ساکی اعلام کرد که در این مدت تهدید به قتل و حمله به منزلش شده و کودکانش نیز با تهدید مواجه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبسایت روزنامه دیلی میل، او گفت: چیزی که برای شخص من از همه سخت‌تر بود، تهدیدها بود. نامه‌های زشتی دریافت کرده‌ام، پیام‌هایی حاوی اطلاعات منزل و نام کودکانم. این از حد و حدود گذشتن است و در این هنگام است که مقداری ترسناک می‌شود.

جن ساکی که با ۴۳ سال سن، دو فرزند ۴ و ۶ ساله داردف گفت: من از بسیاری جهات یک چهره سرشناس هستم. مردم می‌توانند دوستم داشته باشند یا نداشته باشند و من طرفداری آزادی بیان هستم؛ (اما) فرزندانی ۴ و ۶ ساله دارم که درباره امنیت آن‌ها نگران هستم. این نگرانی من است و (از قبل) بوده است و می‌تواند موجب نگرانی مقامات عمومی نیز باشد.

او گفت که برخی از این تهدیدات را به سرویس‌های مخفی آمریکا منتقل کرده است و افزود: آدرس خانه من میان جمهوری‌خواهان شهر آرلینگتون (از شهرهای حومه واشنگتن) دست‌به‌دست می‌شود.

ساکی تنها سخنگوی کاخ سفید نیست که با تهدید مواجه شده است. «سارا هاکبی» سخنگوی کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا نیز به دلیل برخورد با منتقدان ترامپ در مکان‌هایی مانند رستوران‌ها تحت حفاظت سرویس‌های مخفی آمریکا قرار گرفته بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جن ساکی جوبایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: واشنگتن در ۶ ماه اخیر، شورای امنیت را گروگان گرفته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد درباره اقدام آمریکا در وتوی درخواست فلسطین برای عضویت دائم در سازمان ملل، تاکید کرد که واشنگتن شورای امنیت را گروگان گرفته است.

نبنزیا در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: تصمیم مقامات آمریکایی در اواسط آوریل مبنی بر وتوی قطعنامه پیشنهادی الجزایر که خواستار عضویت دائم کشور فلسطین در سازمان ملل شده بود، «عمیقا تاسف‌برانگیز» است.

وی تاکید کرد: اقدامات واشنگتن به هیچ عنوان موضع اصولی سایر اعضای شورای امنیت سازمان ملل را منعکس نمی‌کند. در واقع، طی ۶ ماه اخیر و در بحبوحه تحولات و رخدادهای خاورمیانه، (شورای امنیت) به گروگان آمریکا تبدیل شده است.

دیپلمات ارشد روس درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تصریح کرد: چرخه خشونت باید متوقف شود و تنها راه توقف این چرخه، دستیابی به آتش‌بس بی‌قیدوشرط و آغاز مذاکرات بنیادی درباره توافق دیپلماتیک عادلانه است.

وی اضافه کرد: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که در این راستا، عضویت فلسطین در سازمان ملل یکی از شروط اصلی است. این اقدام مواضع مذاکراتی طرفین را متوازن می‌کند.

رابرت وود، معاون نماینده واشنگتن در سازمان ملل، با دفاع از وتوی عضویت دائن فلسطین، مدعی شد که به گفته جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا «تنها راه نیل به صلح پایدار در منطقه، راه‌حل دوکشوری و تضامین امنیتی برای اسراییل است»!

کد خبر 6095280

دیگر خبرها

  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است
  • مسکو: واشنگتن در ۶ ماه اخیر، شورای امنیت را گروگان گرفته است
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم
  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت