Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:31:13 GMT

شوراهای شهر و روستا برای پیشرفت شهرستان کرخه تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۰۹۷۷

شوراهای شهر و روستا برای پیشرفت شهرستان کرخه تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ستاری فر در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان کرخه که با حضور مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان، نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس و جمعی دیگر از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: شوراهای اسلامی امانت دار مردم و نظام باشند.

سرپرست فرمانداری کرخه گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید مردم سالاری در نظام اسلامی را به عنوان یک وظیفه شرعی و اصلی خود در همه امور قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاری فر در ادامه شوراهای اسلامی را به عنوان یکی از ارکان مهم در تصمیم گیری های اداره کشور برای آبادانی شهرها و روستاها دانست و افزود: موضوع مشورت یکی از مسائل مهمی است که خداوند در قرآن کریم، بارها آن را با شیوه‌های گوناگون و واژه‌های مختلف بیان و عمل به آن را سفارش کرده که این امر باید مورد توجه همه شوراها قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری کرخه خواستار برنامه‌ریزی شوراهای شهر و روستا در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان تازه تأسیس کرخه شد و گفت: پروژه‌های زیادی در حوزه عمرانی، بهداشتی، کشاورزی و خدماتی در دستور کار است که نیاز دارد برای به سرانجام رساندن سریع این پروژه‌های، تلاش بیشتری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان کرخه در پایان این مراسم با دریافت اهدای لوح تجلیل شدند.

کد خبر 5488518

منبع: مهر

کلیدواژه: توسعه شهری شورای شهر مدیریت شهری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا بسیج سازندگی گروههای جهادی مشهد کالاهای اساسی خراسان رضوی گردشگری ایلام نانوایی لیگ برتر فوتبال ایران شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خورشیدی پیش از ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: روز نهم اردیبهشت روز ملی شوراهای اسلامی نامگذاری شده و باید این روز مهم را گرامیداشت.

وی افزود: در آیات و روایات متعددی به اهمیت مشورت پرداخته شده است و لازم است در تمامی مسائل این مشورت صورت بگیرید و در واقع این مهم یکی از محاسن حکومت اسلامی است.

حجت‌الاسلام خورشیدی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بخش روستایی باید شناسایی و تقویت شوند، گفت: دهیاران باید با شناسایی ظرفیت‌های روستاها در راه توسعه بخش روستایی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: همه ما اذعان داریم نظام اسلامی خدمات شایسته‌ای در سطح شهر و روستا انجام داده است اما هنوز مشکلاتی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و لازم است شوراها و دهیاران در راستای رفع آن تلاش کنند.

امام جمعه بیجار بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت‌های روستا و بخش‌ها را شناسایی کنیم تا روستاها خودکفا شوند.

کد خبر 6090738

دیگر خبرها

  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند