Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیر روابط عمومی هیات تنیس البرز روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت‌ ها که صبح امروز  در ۲ست و با نتایج (۷-۶ \ ۶-۳) به سود مشکات الزهرا به پایان رسید تا یک پای فینال مسابقات J۳ تهران مشخص شود.

امیر حسین پاکزاد افزود: در دیگر دیدار، برنده رقابت‌ تنیسورهایی از کشور بلژیک و ترکیه به مصاف مشکات الزهرا خواهند رفت تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در بخش پسران و دختران ۳۲ تنیسور از کشورهای ایران ، دانمارک ، هند، مراکش، قزاقستان ، روسیه ، لهستان ، ترکیه، لبنان ، تونس فرانسه و بلژیک حضور دارند .

مسابقات بین المللی جوانان به مدت ۲ هفته و از تاریخ ۱۷ الی ۳۱ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی تنیس آپت استقلال برگزار می شود و تنیسورها در بخش انفرادی و ۲نفره دختران و پسران به مصاف یکدیگر می‌روند.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده‌ مسیح صلاح سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر همایون صدری مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

برچسب‌ها البرز مشکات الزهرا صفی فدراسیون تنیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز مشکات الزهرا صفی فدراسیون تنیس البرز مشکات الزهرا صفی فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران ايران بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند.

دختران ايران با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران ايران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می‌کند.

سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند