Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر لاهرود اظهار کرد: اعتراض کارگران حق است و باید رسیدگی شود اما عده‌ای اجازه نمی‌دهند و بدخواهان نظام اگر چه از این حق‌خواهی سو استفاده می‌کنند اما باید دقت داشت که این قشر در برهه‌های مختلف با وجود مشکلات زیاد کنار اسلام و نظام و انقلاب و ولایت ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ جامعه کارگری متعهد ترین، آگاه‌ترین، بصیرترین هستند که نمی‌شود از آنها تشکر کرد (به تبع پیامبر (ص) دست شماها را می‌خواهم ببوسم! و این موضوع نهایت تشکر و سپاس و قدردانی و ارزش داشتن کارگران است.

امام جمعه لاهرود افزود: برای افزایش اشتغال و بیکار نبودن کارگران باید قراردادهای موقت اصلاح شود و در کنار آن نیاز به سرمایه گذاری و مدیریت کارآمد دولتی داریم که در این راستا توسعه و افزایش شرکت‌های دانش بنیان در کاهش آمار بیکاری مؤثر است.

حجت‌الاسلام صفری با اشاره به ظرفیت کشور در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: دشت کویر و لوط در دنیا بی‌نظیر است با پنل خورشیدی در آن دشت کل برق مملکت تأمین می‌شودو باید از چنین ظرفیت‌هایی برای کاهش بیکاری و افزایش اشتغال کارگران بهره‌مند شد.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته ارزشمند معلم باید کاری کنیم دانش آموزان ما دارای هویت ملی بشوند شخصیت‌های ملی و ارزشی و قهرمانان بزرگ را به دانش‌آموزان بشناسانیم و مسئولان و مدیران باید عمل جدی و مجاهدانه داشته باشند.

امام جمعه لاهرود همچنین قاچاق کالا و ارز را ضربه‌ای مهلک بر بدنه تولید و اقتصاد ملی دانست و گفت: با همکاری مسئولان و مردم باید دست‌های دلالان و منفعت طلبان و فرصت‌طلبان مافیایی قطع شود و جلوی قاچاق و دزدان هم گرفته شود چرا که قاچاق ضربه به تولید است.

حجت‌الاسلام صفری با اشاره به مشکلات مردم منطقه در حوزه زیرساخت‌ها بیان کرد: راه روستای لنج آباد و چندین روستای دیگر زیر سازی و آسفالت شود که چندین سال است مسئولان قول می‌دهند ولی اقدامی در این راستا انجام نمی‌شود.

وی به مشکل زیرسازی زیرگذر اتوبان روستای ارباب کندی و لنج آباد علیا اشاره و اذعان کرد: در این منطقه اهالی با مشکل جدی مواجه هستند و در عین حال اهالی و احشام نمی‌تواند عبور کند و باید مسافت طولانی را طی کنند تا از مسیر دیگری برای آمد و رفت استفاده کنند.

کد خبر 5488794

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری خطبه های نماز جمعه مشگین شهر قاچاق کالا اقامه نماز جمعه اردبیل آسفالت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا بسیج سازندگی گروههای جهادی مشهد کالاهای اساسی خراسان رضوی گردشگری ایلام نانوایی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است