Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:13:25 GMT

امام جمعه ساری: حذف ارز ترجیحی رانت و فساد را حذف می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۱۱۴۹

امام جمعه ساری: حذف ارز ترجیحی رانت و فساد را حذف می‌کند

گروه استانها_امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت حذف ارز ترجیحی و اقدام مناسب دولت گفت: اقدام مناسب و درست دولت در حذف ارز ترجیحی رانت و فساد را حذف کرده و سبب شفافیت درست اقتصادی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعهبا دعوت همگان با تقوای الهی و گرامیداشت سالروز لغو کاپیتالسیون اظهار داشت: ‌این امر اولین جرقه انقلاب، فریاد بیدار و هوشیار کننده و حرکت استکبار و استعمار ستیز حضرت امام(ره) بود و اکنون ملاک و اصول کلی انقلاب راه امام و خط‌ مشی مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از کشورهای اسلامی عربی دچار انحراف شدند اما با بصیرت مقام معظم رهبری و مردم دیدگاه انقلاب اسلامی ایران از خط استکبارستیزی خارج نشد.

لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مردمی شدن یارانه‌ها گفت: حذف یارانه عبارت درستی نیست بلکه به صورت هوشمند رانت خواری و فساد حذف و این مبلغ به دست مصرف کننده می رسد همچنین از ورود کالای اساسی به بازار آزاد خودداری می شود که به نفع ملت و مملکت است.

امام جمعه ساری یاد آور شد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب ،دولت کارهای اقتصادی مهمی در پیش دارد همه باید کمک کنیم از دولت و این طرح حمایت کنیم و از همراهی با آشوبگران‌که هدفشان ایجاد فتنه در جامعه خودداری کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان مرتبط مانند تعزیرات بر نرخ بازار نظارت داشته باشند و با متخلفان اقتصادی برخورد جدی داشته باشند تا دشمنان از این فضا سو استفاده نکنند.

لائینی خاطرنشان کرد: برخی در داخل کورکورانه بوق و بلندگوی دشمنان هستند و جنگ نیابتی انجام می دهند باید به این افراد بگوییم اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و طبق یک شهروند و یک ایرانی مصلحت مملکت و کشور خودرا درنظر بگیرید و به دنبال رضایت دشمن اجنبی نباشند.

امام‌ جمعه سنندج: هدف از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها "بهبود معیشت مردم و مبارزه با رانت‌" است استان خوزستان بعد از اصلاح ارز ترجیحی| کوتاه کردن دست دلالان با نظارت و برخورد با محتکران/ پایان تجمعات کم تعداد در برخی شهرها امضای 50 قرارداد نفتی به ارزش 16.7 میلیارد دلار از ابتدای دولت سیزدهم وی افزود: منافقین درفضای مجازی با ساخت فیلم و کلیپ مطالب غیر انقلابی پخش می‌کنند،  هیچ ایرانی حق باز ارسال این مطالب را ندارند چون با دست خودمان به جنگ تبلیغاتی دامن می‌زنیم و آثارسو آن به خودمان برمی‌گردد.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارز ترجیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد