Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل و معاونین سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به منظور حصول اطمینان از خدمات رسانی مطلوب به شهروندان از میادین 22 گانه میوه و تره بار بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل و معاونین سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به منظور حصول اطمینان از خدمات رسانی مطلوب به شهروندان از میادین ۲۲ گانه میوه و تره بار بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید محمد سراب نشین، معاون بهره برداری و بهداشت، خسرو مقدسی مدیر بهره برداری و مصطفی پورنصیری مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، دکتر ایوب فصاحت، مدیرعامل این سازمان را همراهی می کردند.

ایوب فصاحت در بازدیدهای میدانی امروز ضمن تقدیر از کار جهادی کارکنان میادین میوه و تره بار در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، برای ارائه هر چه بهتر خدمات رسانی به خانواده های تهرانی رهنمودهای لازم را صادر کرد.

 

*تامین اقلام اساسی در تمامی میادین میوه و تره بار شهر تهران

گفت: اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، لبنیات، تخم مرغ و مرغ در تمامی میادین میوه و تره بار شهر تهران تامین است.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: پیرو شرایط خاصی که حاکم بر تامین نیاز‌های شهر تهران، وجود دارد میادین میوه و تره بار از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز به کار کرده و تا ساعت ۲۰ ادامه داشته و به صورت یک سره باز است.

وی با اشاره به توزیع مرغ گرم و منجمد افزود: در حال حاضر در تمامی میادین میوه و تره بار مرغ گرم و منجمد توزیع می‌شود و به فراوانی موجود است و هر کیلو مرغ منجمد برای مصرف کننده کیلویی ۴۸ هزار تومان و مرغ گرم کیلویی ۵۶ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

فصاحت خاطرنشان کرد: تمامی کالا‌های اساسی از جمله برنج، روغن، لبنیات و تخم مرغ به اندازه کافی در میادین میوه و تره بار موجود است و شهروندان می‌توانند خریداری نمایند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان مدیریت میادین شهرداری میادین میوه و تره بار تمامی میادین شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است