Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد شروین اسبقیان روز جمعه در مجمع عمومی سالیانه هیات جانبازان ومعلولان هرمزگان افزود: ستاد ملی به ریاست وزیر ورزش وجوانان برای اجرای مصوبه یادشده تشکبل شده است و رییس فدراسیون نیز به عنوان دبیر دراین ستاد حضور دارد که باید هرسه ماه گزارش هیات های استانی را به شورای عالی فرهنگی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: در این راستا ۱۶ دستگاه اجرایی مکلف به حمایت از ورزش جانبازان و معلولان هستند.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولان دارد و خدمت به این فدراسیون و ورزشکاران آن پاداش الهی دارد.
وی اظهارداشت: یکی از مهم ترین مسائل، آمار ورزشکاران سازمان یافته هرمزگان است و امیدوارم که هیات ورزش جانبازان و معلولان این استان در سالجاری تعداد تمام ورزشکاران جانباز و معلول استان را به طور دقیق ثبت کنند.
 شروین اسبقیان عنوان کرد: توسعه رشته‌های ورزش جانبازان و معلولان، بحث استعدادیابی و ورزش حوزه بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در اولویت برنامه های هیات قرار گیرد. 
وی یادآورشد: همچنین باید با نظارت رییس و دبیر هیات، نایب رییس بانوان هیات اقدام‌های لازم را برای رشد و توسعه ورزش بانوان انجام دهد تا شاهد افزایش حضور این قشر در ورزش جانبازان و معلولان باشیم.
رییس هیات جانبازان و معلولان هرمزگان نیز گفت: از سال ۹۰ این هیات با یک رشته بسکتبال با ویلچر و ۲۰ ورزشکار فعالیت می‌کرد که درحال حاضر ۵۰۰ ورزشکار در رشته های مختلف والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، تیراندازی، دوومیدانی، قایقرانی و دیگر رشته ها فعال هستند.
احمد مرادی افزود: دراین مدت «حسن دهقانی» و «کامبیز تارمی» در  رشته دو ومیدانی و «اسلام جاهدی» در رشته قایقرانی به عضویت تیم ملی درآمده اند و افتخارات زیادی درمسابقه های آسیایی وبین المللی کسب کردند.
وی یادآورشد شد: همچنین درحال حاضر سه ورزشکار ثابت در تیم ملی داریم و ۲ ورزشکار دعوت شده به تیم ملی در اردوی تیم ملی هستند.

در پایان مجمع سالیانه هیات ورزش های جانبازان و معلولان هرمزگان که در محل پارک فناوری برگزار شد، طبق اساسنامه جدید انتخابات هیات رییسه انجام شد و «علیرضا باقری» خبره ورزشی، «مهرداد بازرگان» عضو هیات رییسه اقایان، «فعت ایرانپور» عضو هیات رییسه بانوان و « راحله حاجبی» خزانه دار با حداکثر آرا انتخاب شدند.

برچسب‌ها فدراسیون جانبازان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان هرمزگان فدراسیون جانبازان هرمزگان ورزش جانبازان و معلولان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری تفاهم‌نامه همکاری با هدف توسعه پایگاه جامع آمار و اطلاعات آموزش‌عالی و داشبورد‌های مربوطه و ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور بین مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی و مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی شورای عالی انقلاب فرهنگی منعقد شد.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، این تفاهم‌نامه به امضای علی باقر طاهری نیا معاون وزیر علوم و رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی و مسعود فیاضی قائم مقام دبیر و رئیس مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

از جمله مهم‌ترین زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه می‌توان موارد زیر را برشمرد:

- ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور

شامل: پایش و رصد وضعیت دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی مبتنی بر شاخص‌های مورد اشاره در اسناد بالادستی و اساسنامه­‌های مصوب به طور نظام­مند و در ابعاد مختلف (سطح کنشگران اعم از دانشجویان، اعضای هیئت علمی، دانش‌آموختگان، یاوران علمی و کارکنان و سطح داده‌های نهادی) بر اساس شاخص­‌های بیان شده در سند نقشه جامع علمی کشور و سند دانشگاه اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی

- استخراج روند‌های داخلی و بین‌المللی تغییرات در تولید علم و وضعیت دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی

- ایجاد و توسعه پایگاه جامع آمار و اطلاعات آموزش عالی در محور‌های مختلف

- تأمین زیرساخت لازم برای پایش و رصد مستمر و استقرار اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

- ایجاد و توسعه داشبورد‌های مدیریتی – تحلیلی برای بهره‌برداری مرکز، مدیران دانشگاهی و سایر ذینفعان نظام برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری آموزش‌عالی

- ارائه گزارش‌های مبتنی بر داده­‌ها و روند‌های رصدی به منظور استفاده در تصمیم­‌سازی­‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به مرکز

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳