Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر یزد افزود: دولت تمامی تلاش خود را برای اصلاح ساختار اقتصاد کشور  و مبارزه با فساد و رانت انجام می‌دهد و مردم نیز با همراهی برای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها که منافع اجرای آن مستقیما با شهروندان بازمی‌گردد، پیشبرد برنامه ای اقتصادی را شتاب می بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمک به برنامه‌های دولت به خصوص در جراحی اقتصادی که هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته است، اهمیت زیادی دارد و همه باید ماموریت خود را برای ارتقاء وضعیت اقتصادی کشور به بهترین نحو انجام دهند.

امام جمعه یزد وجود تورم و گرانی را ناشی از تحریم و جنگ اقتصادی دشمنان دانست و همراهی مردم با دولت را راهکار عبور موفق از این شرایط عنوان کرد.

ناصری با تبیین تقویت بخش تولید و توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان از مردم و مسئولان خواست تا برای تحقق شعار سال که راه برون‌رفت از مشکلات را هموارتر می کند، مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی همچنین به مردم و مسئولان متذکر شد: همواره با بینش و بصیرت انقلابی برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف حرکت کنید که اقتدار در گرو وحدت است. 

برچسب‌ها یزد ستاد اقامه نماز کشور اشتغال زایی آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد ستاد اقامه نماز کشور اشتغال زایی یزد ستاد اقامه نماز کشور اشتغال زایی آیت الله محمدرضا ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی بیان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با بیان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد