Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@08:43:34 GMT

ارز 4200 تومانی برای برخی دهک ها نفع حداقلی هم نداشت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۱۵۲۲

ارز 4200 تومانی برای برخی دهک ها نفع حداقلی هم نداشت

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا عباسی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه 23 اردیبهشت) در گفت‌وگوی تلویزیونی با موضوع اصلاح نظام یارانه‌ها اظهار داشت: در سال 97 و در تلاطم‌های قیمت ارز با این نیت که از تولیدکننده و مصرف‌کننده به طور همزمان بتوان حمایت کرد؛ ارز 4200 تومانی در نظر گرفته شد اما عملا به این هدف نرسیدیم و هر چه از اجرای این طرح می‌گذشت، مشخص می‌شد که این رویه باعث عدم رضایت تولیدکننده و مصرف‌کننده شده و بایستی این راه اشتباه سریعا اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصلاح نظام یارانه‌ها نیازمند ملزوماتی است که یکی از آنها اطلاع‌رسانی به مردم است تا همه اقشار جامعه از آن نفع ببرند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: برخی دهک‌های جامعه از ارز 4200 تومانی بهره چند برابری نسبت به دیگران بردند، اما متأسفانه برخی دهک‌های جامعه حداقل‌های نفع را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم نبرده‌اند که بایستی این رویه اصلاح شود، هر چند که خطاهایی هم در حین تخصیص ارز 4200 تومانی شاهد بودیم.

عباسی گفت: ارز 4200 تومانی حذف نشده است بلکه در شیوه پرداخت آن تغییرات ایجاد شده و اصلاحات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا عباسی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی ارز 4200 تومانی ارز 4200 تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • کودی رودز: بدون من AEW وجود نداشت، برای آنها آرزوی موفقیت دارم/ اخبار WWE
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت