Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول می گوید تقویم بازی های تیمش به قدری فشرده است که وقتی برای گرفتن جشن قهرمانی ندارد.

یورگن کلوپ معتقد است انجام بازی های بیشتر در لیگ قهرمانان ایده بدی است.

طرفداری| به گزارش لیورپول اکو، در فینال اف کاپ انگلیس، چلسی و لیورپول فردا شب مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد تا برنده قدیمی ترین جام فوتبال این کشور مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی باشگاه لیورپول در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. صحبت های این مربی را در ادامه می خوانید:

فابینیو

او قطعا برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آماده خواهد بود.

پیروزی مقابل چلسی در فینال کارابائو کاپ

ما چلسی را شکست ندادیم. در ضربات پنالتی پیروز شدیم. چند باری گفته ام که بدون شانس، هیچ فرصتی ندارید و آن روز شانس با ما را بود. می دانیم چلسی چقدر تیم خوبی است. هر دو تیم برای قهرمانی تلاش خواهند کرد.

هیجان برای فینال اف ای کاپ واقعا برای این موقعیت هیجان داریم. فینال مهمی برای ما است و خیلی خوشحالم که بخشی از آن هستیم. رکورد لیورپول در اف ای کاپ

همیشه تمام تلاشمان را می کنیم تا به فینال برسیم ولی تا به حال موفق نشده بودیم. نکته مشخص این است که وقتی یک سفر را شروع می کنید، نمی توانید همه چیز را با هم داشته باشید. تیم لازم برای کسب همه جام ها را نداشتیم. هیچوقت این طور نبود که نخواهیم به فینال برسیم فقط قدرت انجام این کار را نداشتیم. فکر نمی کنم در قرعه هایمان شانس آورده باشیم چون واقعا مقابل رقبای قدرتمندی بازی کردیم.

تقابل با چلسی

بازی کاملا متفاوتی است. باید به گویم چلسی تیمی است که به خوبی هدایت می شود. آنها برای همه دقایق بازی برنامه دارند و از نظر دفاعی نیز سازمان یافته هستند. نمی دانیم توماس چطور تیمش را راهی میدان می کند چون گزینه های زیادی دارد. سیستم آنها شبیه سایرین است اما در سطح متفاوتی قرار دارد.

تاریخچه اف ای کاپ

این بزرگترین جام داخلی در دنیا است. اگر چه 20 فینال اف ای کاپ را تماشا نکرده ام اما فکر نمی کنم برای این که بفهمیم این تورنمنت چقدر بزرگ است، چنین کاری لازم باشد.

تلاش برای کسب چند جام

وقتی برای کسب سه یا چهار جام تلاش می کنید، واضح است که یا موفق می شوید یا نه. فصل شلوغی است اما فینال اف ای کاپ به هیچ عنوان یک بازی عادی نیست. مسابقه خاصی است و برخی آن را بزرگترین بازی دوران حرفه ای خود می دانند. می خواهیم از آن لذت ببریم و جام را به هوادارانمان تقدیم کنیم.

فشردگی فصل جاری مسابقات

نتوانستیم قهرمانی در کارابائو کاپ را جشن بگیریم زیرا سه روز بعد بازی داشتیم. اگر قهرمان اف ای کاپ شویم هم شرایط همین است چون سه روز بعد با ساوتهمپتون بازی می کنیم. با دورتموند جشن بزرگی گرفتیم اما حالا باید به جای جشن احتمالی مقابل ساوتهمپتون بازی کنیم. اگر تا این جای فصل لذت نبرده اید، نمی توانم به شما کمک کنم.

 بازیکن جایگزین فابینیو در بخش مهمی بازیکن اصلی را از دست دادیم. اگر بازیکنان همان رویکردی را که در تمرینات کل فصل نشان دادند را نداشته باشند، هیچ شانسی نداریم. فرمت جدید لیگ قهرمانان

بازی های بیشتر همیشه ایده بدی است. بارها در این باره صحبت کرده ام. هیچکس به این موضوع علاقه ندارد. اندکی در مورد آن شنیده ام اما وقت نداشتم جزئیاتش را بررسی کنم و نمی توانم نظر بدهم. 

ارتباط با رئیس یوفا

از طریق پیام با هم صحبت کردیم. حرفهایم را زدم. گفت 93 درصد پول ها به باشگاه ها می رسد. من هم گفتم باشد. نمی توانم به طور کامل برای این مسابقات آماده شوم اما می دانم چیز زیادی در مورد آن نمی دانم.

فینال لیگ قهرمانان

ترجیح می دهم یوفا پول بیشتری از فینال لیگ قهرمانان به دست بیاورد و لیگ ملت ها را حذف کند. این نظر شخصی من است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت خداحافظی علیرضا بیرانوند با هواداران بوآویستا سخنگوی AFC: انتخاب تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به عهده فدراسیون هاست نزدیک شدن گروه سیتی، به تصاحب باشگاه پالرمو وینیسیوس: از آنچلوتی خواستم تعویضم نکند چون می خواستم هت‌تریک کنم؛ بنزما باید برنده توپ طلا شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اف ای کاپ فینال اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادمه برگزاری رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در اردن نمایندگان کشورمان در سومین روز بازی ها به مصاف نمایندگان کشور میزبان رفتند.

در دیدارهای انفرادی و دونفره بخش پسران، آراد زینلی با نتیجه ۱-۶ و ۲-۶ از سد حریف خود عبور کرد و در دومین مسابقه انفرادی امیرکسری رنجبر با نتیجه ۰-۶ و ۱-۶ مقابل دیگر نماینده اردن به پیروزی رسید. در بخش دونفره تیم ایران با ترکیب رنجبر و زینلی با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ رقیب خود را شکست دادند تا این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود نمایندگان نوجوان کشورمان به پایان برسد. به این ترتیب پسران کشورمان با صعود به مرحله نیمه‌نهایی امروز به مصاف عربستان می‌روند که در صورت برتری در این دیدار شاگردان امیرحسین اسفندیاری راهی فینال می‌شوند.

در بخش دختران و در رقابت انفرادی اول، شایلین ظفریکانی با نتیجه ۰-۶ و ۴-۶ حریف خود را برد و در دومین مسابقه انفرادی، لاوین حکیمی با نتیجه ۶-۷ و ۴-۶ مقابل رقیب خود شکست را پذیرا شد. دربخش دو نفره تیم ایران با ترکیب شایلین ظفریکانی و لاوین حکیمی به میدان رفت و موفق شد با برتری ۶ بر یک و ۶ بر ۲ این بازی را به سود خود خاتمه دهد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم دختران ایران به پایان برسد. تیم دختران کشورمان امروز و در آخرین بازی خود رو در روی لبنان قرار خواهد گرفت که در صورت برتری عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب خواهد کرد.

گفتنی است امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافته‌اند. سرپرستی این تیم بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6088872 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما