Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، حجت الاسلام محسن رضا بشارت ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه دولت برای شکوفایی اقتصاد، اصلاح و تقویت اقتصاد مقاومتی برنامه های مهمی دارد که همه مسئولان و مردم باید کمک کنند تا به نتیجه برسد تا اظهار داشت: موانع زیادی بر سر راه دولت در مسائل اقتصادی بوده که یکی از آنان ارز ترجیحی یا همان یارانه چهار هزار ۲۰۰ تومانی است که به جای اینکه در سفره های مردم توزیع شود در جیب عده ای از واردکنندگان کالا قرار گرفته، تا آنجایی که گاهی یارانه ۱۵ میلیون نفر به جیب یک نفر می‌رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اهمیت اصلاحات اقتصادی زمانی بیشتر روشن می‌شود که بدانیم ارز ترجیحی چه بلایی بر سر اقتصاد ما آورده است.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: کافی است به یک مورد بی عدالتی توجه کنیم، دولت روزی به مسافران تایلند ۵ میلیون یارانه می‌داد و دولت امروز به فسادزا بودن ارز ترجیحی توجه کرده و به نوعی آمادگی ذهنی و درونی بین نخبگان و مردم پدید آمده است.

بشارت اضافه کرد: اصلی ترین وعده رئیس جمهور اصلاح و توزیع عادلانه و پرداخت آن به عموم مردم بوده که علاوه بر این، مصوبه الزامی مجلس شورای اسلامی هم بر این مهم تاکید می‌کند.

وی بیان کرد: شرایط منطقه ای و جهانی در نقاط مختلف جهان لزوم آینده نگری و حرکت جدی به سوی اقتصاد مقاومتی را بیشتر می‌کند.

امام جمعه فیروزآباد ابراز داشت: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی متوجه منطق و هدف دولت در اصلاح روند پرداخت یارانه، نه حذف آن و توزیع عادلانه و بردن آن سر سفره مردم، نه یک عده خاص هستند.

بشارت گفت: سابقه موفق دولت در مهار و مدیریت کرونا، حضور و گفت و گو با مردم و نهضت ملی مسکن، مالیات بر خانه‌های خالی، بیمه سلامت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم و مواردی از این قبیل انگیزه مردم را در پذیرش این اقدام دولت را بیشتر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم فهیم ایران میان رئیس جمهوری که خود را از افزایش بنزین و یارانه بی خبر می داند با رئیس جمهوری که صادقانه با مردم سخن می گوید و قیمت یارانه را اعلام و با افزایش به حساب مردم واریز می‌کند تفاوت قائل می شوند و همراهی می‌کنند.

امام جمعه فیروزآباد با بیان اینکه در این خصوص باید از صبر و شکیبایی مردم تقدیر کنیم ادامه داد: از مسئولان می‌خواهیم تمام تلاش خود را به کار ببرند تا فشارهای اقتصادی از مردم گرفته شود و اجرای درست طرح و نظارت هوشمند دولت و همراهی همه قوا به خصوص قوه قضاییه در برخورد با اخلالگران اقتصادی در دستور کار قرار گیرد.

بشارت در پایان خواستار حضور فعال تر مسئولان در میان مردم و استماع نقطه نظرات آنان و تبیین موضوع شد و تصریح کرد: تقویت و سازماندهی مجدد گروه های جهادی، امدادی و خیریه ها برای رزمایش مواسات به خصوص در دهه کرامت، دهه ولایت و دهه محرم مورد تاکید قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه فیروزآباد شرایط منطقه ای توزیع عادلانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرنوشت دارایی‌های ارزی بازگردانده شده بابک زنجانی (فیلم) چرا زمان واریز یارانه تغییر کرد؟ (فیلم) واکنش سخنگوی دولت به نرخ‌های ارز و دلار در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان