Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا «عبدالرحمن مرادی» در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی (رض)، افزود: دولت در طرح جدید اقتصادی و هدفمندی یارانه ها پرداخت نفری ۴۰۰ هزار تومان را به سه  دهک اول و ۳۰۰هزار تومان به دهک های ۴تا ۹ را آغاز کرده و برای موفقیت در اجرای این طرح باید بشدت بازار کنترل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد که بجز اقلام اعلام شده بصورت رسمی، اجناس از طرف مردم گران و احتکار نشود، شایعه پراکنی نیز نشود و تورم روحی و روانی در جامعه ایجاد نگردد.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه همچنین گفت: در این طرح همه نیروهای اصناف، تعزیزات، صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و همه و همه با کمک هم در اجرای این طرح همکار و همراه باشند و اجازه سوء استفاده ندهند.

ماموستا مرادی در ادامه خطبه هایش به دیدار جمعی از ائمه  جمعه اهل سنت کشور با رییس جمهور در هفته گذشته، اشاره کرد و گفت: در این دیدار بیشتر ائمه جمعه به ایراد سخن و بیان مشکلات و دغدغه های استان ها و شهرستان خویش پرداختند و از رئیس جمهور درخواست رفع و حل آن موارد را داشتند.

وی اضافه کرد: ائمه جمعه در این دیدار از رئیس جمهور خواستار بکارگیری شایستگان اهل سنت در امورات مهم کشوری و استانی، توجه به معیشت مردم و کنترل بازار و حل قضیه گرانی و سر و سامان دادن به مرزها که اغلب مناطقی قومی و مذهبی و بیشتر اهل سنت هستند و حل مساله کولبری و عدم کشتن کوله بران عزیز و رفع بیکاری جوانان و ایجاد شغل و کارخانه جات مختلف داشتند.

وی استفاده از ظرفیت معادن مختلف در استان های مرزی و توجه خاص به آسان شدن ازدواج جوانان، عدم مهاجرت آنان به خارج کشور که به معضلی بزرگ تبدیل شده ،خودکشی و در کل ایجاد رشد اخلاقی در میان جامعه را از دیگر خواسته های ائمه جمعه از رئیس جمهور عنوان کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه همچنین گفت: رییس جمهور هم ضمن تقدیر و تشکر از بیان این مشکلات و دغدغه های ائمه جمعه نسبت به مشکلات عدیده مردم و ابلاغ آن به ایشان اظهار داشتند: کسری بودجه در دولت قبلی، تورم کشور، تحریم های اقتصادی سبب خیلی از کم و کاستی ها بوده ولی در این مدت کارهای مثبتی هم صورت گرفته است.

وی افزود: آیت الله رئیسی اعلام کردند که در این مدت حل واردات واکسن و تک رقمی شدن آمار مرگ و میر و عدم چاپ پول و فروش منابع ، صادرات نفت و تجارت با کشورهای همسایه و رشد چشم گیر اقتصادی در این مدت قریب به یکسال از نمونه های برجسته خدمات دولت بوده ضمن اینکه مبارزه با مفسدان اقتصادی نیز با جدیت آغاز شده است.
 

برچسب‌ها اهل تسنن یارانه معیشتی وضعیت معیشت دولت کرمانشاه بسته معیشتی طرح حمایت معیشتی دولت پروندهٔ خبری مردمی سازی یارانه‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اهل تسنن یارانه معیشتی وضعیت معیشت اهل تسنن یارانه معیشتی وضعیت معیشت دولت کرمانشاه بسته معیشتی طرح حمایت معیشتی دولت ائمه جمعه اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم

سردار محمد سعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان در جمع خانواده‌ها و مردم گفت: در زمینه همکاری و احترام مردم در اجرای این طرح و همچنین تبعیت از قانون، یکی از بهترین استان‌های کشور هستیم.

طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد