Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@23:27:16 GMT

پایان دوران لواندوفسکی در بایرن

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۲۰۳۱

تمام نشریات آلمانی امروز از پایان دوران ستاره لهستانی در بایرن مونیخ خبر دادند. ناطقان: تمام نشریات ورزشی آلمان امروز تیتر یک خود را به پایان دوران رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی در بایرن مونیخ اختصاص دادند.

نشریات «بیلد»، «کیکر»، «اسپورت 1» و اسکای اسپورت به صورت متفق از جدایی قطعی لواندوفسکی در تابستان پیش رو خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق اعلام نشریه «کیکر» لواندوفسکی با مدیران باشگاه بایرن جلسه داد و به صورت رسمی اعلام کرد که می خواهد در تابستان پیش رو جدا شود و تمایلی برای تمدید قراردادش ندارد.

ماشین گلزنی بایرن مونیخ از سوی باشگاه بارسلونا پیشنهاد دارد و بایرن مونیخ خود را آماده کرده تا با ارائه پیشنهاد مناسب انتقال این بازیکن را به نیوکمپ هموار کند و درآمد خوبی را نیز فروش این بازیکن داشته باشد.

مسئولان بایرن مونیخ خیلی خوب می دانند مهاجم لهستانی تمایلی برای تمدید ندارد و نگه داشتن این بازیکن در فصل آینده باعث ضربه بزرگ به درآمد باشگاه می شود چون این بازیکن می تواند بعد از فصل آینده به صورت رایگان از باوارایی ها جدا شود.

بایرن مونیخ نمی خواهد سناریوی آلابا مدافع اتریشی اش برای لواندوفسکی تکرار شود. بازیکن اتریشی بعد از 7 سال بازی در بایرن مونیخ تابستان گذشته به صورت رایگان راهی رئال مادرید شد. منبع: مشرق برچسب ها: پایان ، لواندوفسکی ، بایرن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پایان لواندوفسکی بایرن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

مودریچ علاوه بر ارائه نمایشی خوب برابر بایرن مونیخ، با حضور در این جدال به یک رکورد تاریخی نیز دست پیدا کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

لوکا مودریچ که در دقیقه ۶۷ به جای جود بلینگام وارد زمین شد، با حضور در این دیدار، عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد. لوکیتا با ۳۸ سال و 234 روز، رکورد فرانس پوشکاش را پشت سر گذاشت.

مودریچ از سال ۲۰۱۲ در رئال مادرید حضور دارد و تا به این لحظه، 118 بازی برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌است. این هافبک کروات همچنین با تجربه ۵ قهرمانی، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان نیز به حساب می‌آید.

لوکا مودریچ

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد