Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مراد مالمیر گفت: در حمایت از همکار فرهنگی خود که توسط همسایه مدرسه مورد بی حرمتی قرار گرفت از سمت خود استعفا دادم.

وی ادامه داد: متن استعفا را  شخصا به مدیر کل آموزش  و پرورش استان البرز تحویل داده ام.

مالمیر بیان داشت: معلم جایگاه بالایی دارد و نباید اجازه دهیم حرمتش خدشه دار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پیشگیری از تکرار رفتار ناشایست با معلم ضرورت دارد همه حمایت کنیم تا دیگر شاهد جسارت به معلم در جامعه نباشیم.

متن استعفای مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در فضای مجازی انتشار یافته است.

دلجویی وزیر آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورد واکنش آموزش‌ و پرورش به سیلی خوردن ناظم مدرسه از پدر دانش‌ آموز

علی حجر گشت مدیر کل آموزش و پرورش البرز نیز در این زمینه گفت که به دلیل حضور در شهرستان ساوجبلاغ هنوز متن استعفای مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج را مطالعه نکرده است.

وی افزود: فردا موضوع استعفای مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج مطالعه و مورد بررسی قرار می گیرد و در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.

فریدون گودرزی معاون دبستان شیخ فضل الله نوری آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج، هفته جاری توسط یکی از همسایگان مدرسه مورد بی حرمتی قرار گرفت که بلافاصله فرد ضارب از این معاون مدرسه و جامعه معلمان و فرهنگیان کشور عذرخواهی کرد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در تماس تلفنی با این فرهنگی هتک حرمت شده البرزی از وی دلجویی کرد ضمن آنکه آموزش و پرورش استان البرز از این فرهنگی تجلیل و دلجویی به عمل آورد.

این فرهنگی هتک حرمت شده البرزی در اقدامی شایسته از حق خود گذشت کرد اما گفته می شود موضوع به علت جنبه عمومی جرم در دست بررسی قضایی قرار دارد.

کد خبر 676104 برچسب‌ها معلمان خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: معلمان خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس آموزش و پرورش مهریز گفت: در راستای بزرگداشت مقام معلم اداره آموزش و پرورش مهریز برنامه ریزی‌های خود را در قالب این مناسبت انجام داده است.


سید ضیاء طباطبایی از اجرای ۱۲ برنامه شاخص در آموزش و پرورش ویژه هفته معلم خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.


طباطبایی ادامه داد: برگزاری جشن ویژه معلمان و خانواده آنها در سالن چند منظوره فرمانداری پنجشنبه شب و تجلیل خانوادگی از مقام معلم و تهیه کلیپ در راستای شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی از برنامه‌های شاخص این هفته می‌باشد.


وی در ادامه از ساخت و تکمیل شش طرح آموزشی در شهرستان خبر داد و گفت:یکی از این پروژ‌ها در مهرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • پول هست زمین نیست!
  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند