Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر رسیدگی به نیازمندان را یکی از رسالت‌های این جمعیت دانست و گفت: در این راستا در شرایط کرونایی علاوه بر توزیع هزاران بسته معیشتی ۳.۵ میلیارد تومان بسته‌‌های درمانی در اختیار نیازمندان قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، غلامرضا حاجیانی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با بیان اینکه 52 حادثه انسان‌ساز و غیرمترقبه در جهان وجود دارد اظهار داشت: زلزله، سیل، حوادث دریایی، جاده‌ای و دیگر وقایع از جمله حادثه‌ها در استان بوشهر است که امدادگران نقش مهمی در رسیدگی به آسیب‌دیدگان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت 400 امدادگر آموزش دیده، شش هزار و 400 داوطلب رسمی و 20 هزار داوطلب غیررسمی در جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: امدادگران هلال احمر در حوزه‌های مختلف جاده‌ای، دریایی، کوهستان به‌عنوان پشتیبان دیگر امدادگران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از راه‌اندازی 20 پایگاه در عرصه‌های امداد جاده‌ای، دریایی، کوهستان، سگ‌های جستجو، پایگاه واکنش سریع و امداد هوایی خبر داد و بیان کرد: در هفته هلال احمر مانور مختلف درمان اضطراری، زلزله، سیل و اعزام کاروان درمانی بهداشتی به روستاها برگزار شد.

حاجیانی رسیدگی به نیازمندان را یکی از رسالت‌های جمعیت هلال احمر دانست و گفت: در 2 سال گذشته برای مقابله با کرونا طرح‌های مختلفی از سوی جمعیت هلال احمر شامل، تب‌سنجی، طرح آمران سلامت ویژه راهنمایی و تذکر به مردم برای استفاده از ماسک و طرح‌هایی مانند ناظران سلامت و مشارکت در طرح غربالگری شهید سلیمانی اجرا شد.

هلال احمر استان کرمان رتبه نخست رهاسازی و امدادرسانی در جاده‌ها را کسب کردامام جمعه موقت گرگان: امدادگران هلال‌احمر نماد خدمت به مردم هستندهلال احمر استان خراسان جنوبی در اقدامات داوطلبانه سرآمد کشور است

وی با اشاره به توزیع بسته معیشتی و درمانی در شرایط کرونایی خاطر نشان کرد: در این راستا در شرایط کرونایی علاوه بر توزیع هزاران بسته معیشتی 3.5 میلیارد تومان بسته‌‌های درمانی در اختیار نیازمندان استان بوشهر در شهرها و روستاها قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی خانه هلال در روستاها تصریح کرد: در این حوزه تاکنون 147 خانه هلال در استان به هدف آموزش، خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان در مواقع حادثه و بحران راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر استان بوشهر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طی سال ۱۴۰۲، در برنامه و فعالیت‌های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر کردستان، بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی مردمی جمع آوری و هزینه شده است.

دکتر پیام جلالی، بیان داشت: در یکسال گذشته، ۲۴۹ فعالیت داوطلبی و ۱۹ پروژه داوطلبی محرومیت زدایی، ۲۹ کاروان سلامت، ۴۲ طرح مشارکت اجتماعی ایرانیان و ۱۲ طرح نیابت با حضور اعضای داوطلب در سطح استان برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت، بیش از ۲ هزار و دویست بسته غذایی در بین افراد کارتن خواب، بیش از ۳ هزار و پانصد بسته غذایی در بین افراد کم برخوردار توزیع و ۲۰۵سفره افطاری برگزار شد، هم چنین توسط اعضای داوطلب، ۸۱ واحد خون برای بیماران نیازمند اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان داشت: در فعالیت‌های اجرا شده توسط حوزه داوطلبان استان و شعب تابعه، بیش از ۱۷ هزار و پانصد نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند شدند و ۶۵۰۰ نفر عضو داوطلب جهت همکاری در برنامه‌های داوطلبی مشارکت داشتند.

۱۲۲ خانه هلال در سطح استان فعال است که طی این یکسال، ۲ هزار نفر از آموزش‌های امدادی هلال احمر و یک هزار نفر از آموزش‌های متفرقه بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین