Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال به تعویق بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اشاره کرد و گفت: به همین دلیل مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا یکی از رویدادهای مهم امسال است و نگاه ورزش قاره کهن به این رقابت‌ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 2022 از فردا (شنبه 24 اردیبهشت) با حضور 8 تیم در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال عصر امروز برای سرکشی و نظارت بر مراحل اجرایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در سالن ۱۲ هزار نفری حضور یافت.

وی در ارزیابی کارهای انجام شده برای این مسابقات، گفت: به لطف خدا تمام کارها به موقع انجام شده و آماده شروع رقابت‌ها از فردا (شنبه) هستیم.

رئیس فدراسیون والیبال به لغو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اشاره کرد و گفت: به همین دلیل مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا یکی از رویدادهای مهم امسال در قاره آسیاست و نگاه ورزش قاره کهن به این مسابقات است.

وی به حضور بازیکنان شاخص جهانی به همراه تیم‌های شرکت کننده در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: حضور این بازیکنان نشان دهنده اهمیت این مسابقات است و انتظار می‌رود که بازی‌های جذاب و مورد پسندی برای والیبال پیش رو داشته باشیم.

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با ستارگان مطرح والیبال جهان به مدت 7 روز در تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیکان از اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، سعید معروف و سیدمحمد موسوی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا استفاده خواهد کرد. همچنین جانگردن پرین، ژاورونوک دونوان و سیمون روبرتلندی با تیم شهداب به میدان می روند.

همچنین دیمیتری موزرسکی بازیکن 218 سانتی متر تیم ملی روسیه که با تیم سانتوری ژاپن به تهران آمده است از دیگر بازیکنان مطرح والیبال در این رقابت ها است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه رئیس فدراسیون والیبال رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند

در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، سه نماینده دیگر ایران نیز با شکست از دور مسابقات کنار رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، امروز(پنجشنبه - 13 اردیبهشت ماه) با برگزاری رقابت‌های رده سنی امیدادامه یافت و سه نماینده ایران در تدوام نتایج ضعیف در این مسابقات از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این جان‌ پائول از فیلیپین را شکست داده با شکست مقابل گانبولد از مغلوستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.  امیرحسین پیشرو در وزن 63.5کیلوگرم که در دور نخست نماینده سریلانکا را شکست داده بود، مقابل بوکسور ازبکستان شکست خورد و حذف شد.

عیسی فردین در وزن 71 کیلوگرم که در دور نخست کرار‌ اسماعیل از عراق را شکست داده بود، مقابل آکالیکوف از قزاقستان مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت.

فردا (جمعه - 14 اردیهشت ) رقابت‌های رده سنی جوانان برگزار خواهد شد و  در وزن 54 کیلوگرم مهدی سلطانی با  آمانتور ژومایف از قرقیزستان، در وزن 86 کیلوگرم امیررضا ملک‌خطابی با اسرویلوف از ازبکستان و در وزن 92+ کیلوگرم امیر اسماعیلی با راتهیل از هند مبارزه خواهند کرد.

روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین