Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی آلومینیوم اراک از سبک بازی تیمش تمجید ویژه‌ای کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت آبادان که از ساعت 19:30 فردا (شنبه) آغاز می‌شود، اظهار داشت: صنعت نفت شرایط خوبی دارد و در جدول هم بالاتر از ماست. علیرضا منصوریان هم مربی خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار حساسی پیش رو داریم و به دنبال ارائه بازی بسیار خوبی هستیم.

منصوریان: بازی فردای ما مقابل آلومینیوم سخت و فشرده خواهد بود

 

وی با تمجید از عملکرد تیم آلومینیوم اراک گفت: کسانی که فوتبال را درک می‌کنند، می‌دانند تیم ما خیلی خوب بازی کرده است. ظرف فرصت دو ماهه‌ای که در اختیار داشته‌ایم، شرایط خوبی ایجاد کرده‌ایم و ان‌شاءالله  این روند ادامه داشته باشند. بازیکنان ما فوتبال را خیلی خوب بلد هستند و شرایط را کاملاً درک می‌کنند. امیدوارم مانند گذشته، بازی تماشاگرپسند و زیبایی ارائه کنیم و سه امتیاز را در زمین خودمان به دست بیاوریم.

مربی آلومینیوم با بیان اینکه تیمش تا دیدار با گل‌گهر بسیار خوب بازی کرده است،‌ خاطرنشان کرد: در این مدت در گلزنی به مشکل خورده‌ایم. دو ماه خیلی تلاش کردیم و بازی‌ها فشرده بود. اگر قسمت شود که در آلومینیوم بمانیم،‌ تیم از لحاظ نفرات تقویت می‌شود. محمدرضا آزادی در دیدار با پرسپولیس از فرصت‌های خود استفاده کرد و دلیل نمی‌شود بگوییم در خلق موقعیت مشکل داریم. ما بدشانسی آورده‌ایم و ان‌شاءالله دل مردم اراک را شاد کنیم.

رحمتی: هر کسی نتیجه بازی با گل‌گهر را ببیند، فکر می‌کند ما بد بازی کردیم و موقعیت نداشتیم

 

نوازی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم می‌تواند به رتبه‌ای تک رقمی دست یابد یا خیر، بیان کرد: چرا که نه. در چهار دیدار آینده می‌توانیم بدرخشیم و نتیجه قابل قبولی بگیریم. شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند پرسپولیس را در تهران شکست بدهیم، اما این اتفاق افتاد و انگیزه بسیار خوبی در استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم ایجاد شد. در فینال جام حذفی بدشانسی آوردیم و یک توپ وارد دروازه ما شد؛ وگرنه اتفاقات بهتری در اراک و آلومینیوم باشگاه می‌افتاد. اتفاقات فوتبال به شانس است.

وی در مورد تفاوت زیرساخت‌های اراک نسبت به سال‌های گذشته گفت: من سال 87 (در تیم صنایع اراک) بازی می‌کردم و آخرین بار در زمان حضورم در تیم شهرداری در اراک بودم. هر پیشرفتی، زیرساختی دارد و اتفاقات بهتری افتاده است. ما از زیرساخت‌های اولیه عقب هستیم و ان‌شاءالله با تغییرات کارخانه آلومینیوم، از لحاظ زیرساختی رشد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک صنعت نفت آبادان تیم فوتبال آلومینیوم اراک صنعت نفت آبادان بسیار خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی

مرکز اراک؛ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم آلومینیوم اراک میهمان چادرملو اردکان است.

در دیگر دیدار‌های این مرحله، تراکتور تبریز و مس رفسنجان با هم مسابقه می‌دهند، دو تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و سپاهان اصفهان نیز میزبان ملوان بندر انزلی است.

چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، در یک چهارم نهایی میزبان آلومینیوم اراک شد.

پس از این مرحله در نیمه نهایی برنده مسابقه آلومینیوم، چادرملو با پیروز دیدار تراکتور و مس مسابقه می‌دهند و برنده مسابقات گروه C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روز‌های ۲۴ یا ۲۵ خرداد و دیدار نهایی هم در یکی از روز‌های ۳۰ یا ۳۱ خرداد انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان