Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@10:47:19 GMT

گواردیولا: وقتی یونایتد را نابود کردم چیزی ندیدم!

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۲۶۹۳

گواردیولا: وقتی یونایتد را نابود کردم چیزی ندیدم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به فاصله سه امتیازی با لیورپول رده دومی، سیتیزن ها در صورت برتری در دیدار برابر وستهام تقریبا دومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را مسجل خواهند ساخت. پپ گواردیولا، سرمربی باتجربه سیتی در نشست خبری پیش از این دیدار، جدال مقابل وستهام را دشوار توصیف کرده و تاکید کرد تیمش با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا گفت: "دو بازی به پایان فصل مانده و هر سه امتیازی که می‌گیریم بسیار مهم است. ما به شش امتیاز برای کسب عنوان نیاز داریم، باید فردا به سه امتیاز دست پیدا کنیم و بعد از آن تلاش کنیم در آخرین مسابقه خود در خانه نیز پیروز شویم. بارها گفته ام که باید با غیبت بازیکنان مصدوم کنار بیاییم. اگر چند ماه پیش بود شاید مشکل بزرگی برای تیم به وجود می آمد، اما حالا یکی دو بازی مانده و ما مقابل ولوز نیز متوجه شدیم که از پس این شرایط برمی آییم.

وستهام تیمی بالای جدولی است، بازی مقابل آنها سخت خواهد بود و اما می دانیم که کسب سه امتیاز چقدر مهم است. پیروزی در بازی فردا گام بزرگی در مسیر تلاش برای به پایان رساندن درخشان این فصل در خانه و در کنار هواداران محسوب می شود. فکر می‌کنم همه می‌دانند پیروزی بر وستهام تقریبا کار را تمام می کند.

وستهام دو فصل فوق العاده داشته و آنها این فصل در لیگ اروپا نیز بسیار خوب عمل کردند. آنها در بازی مقابل فرانکفورت و با ۱۰ نفر در بازی خارج از خانه خوش شانس نبودند. در چند بازی گذشته، ما بیش از ۲۰ گل زده و شخصیت فوق العاده تیمی خود را نشان دادیم. شخصیت تیمی آن چیزی است که ما در سه سال گذشته هر سه روز یک بار نشان داده ایم.

نامزدهای بهترین بازیکن سال لیگ برتر؟ بازیکنان زیادی وجود دارند که می توانستند نامزد باشند. نامزدهای مرد سال معمولا از تیم هایی چون لیورپول و سیتی انتخاب می شوند که این امری طبیعی است. برناردو سیلوا و رودری استثنایی بودند و ریاض محرز نیز چند فصل گذشته بسیار خوب عمل کرده است.

انتقادات اخیر پاتریس اورا مبنی بر این که گواردیولا قادر به رهبری و پرورش بازیکنان باشخصیت نیست؟ من چنین شخصیتی را وقتی تیم‌شان منچستریونایتد را در لیگ قهرمانان نابود کردم، در بازیکنان حریف ندیدم."

بیشتر بخوانید:

پیراهن تیم‌ملی عربستان بر تن نیوکاسلی ها!/عکس افتخاری دیگر برای دختر ایران؛مشکات در فینال تور جهانی تنیس شوک به بایرن‌ مونیخ؛ لواندوفسکی قصد رفتن دارد!

254 251

کد خبر 1630784

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش در سال 2021 با قراردادی 6 ساله از استون ویلا به منچسترسیتی پیوست. او سومین فصل حضورش در این باشگاه را سپری می‌کند و معتقد است که پپ گواردیولا دیدگاهش نسبت به فوتبال را تغییر داده است.

جک گریلیش به اسکای اسپورت گفت: "پپ گواردیولا باعث شد که فوتبال را متفاوت ببینم. می‌دانم که مردم در مورد من می‌گویند: «او الان مثل قبل دریبل نمی‌زند، روی مدافعان مانور نمی‌دهد»، اما من مشکلی ندارم. تیمی که من الان در آن هستم با استون ویلا کمی متفاوت است، ما واقعاً در مقابل تیم‌هایی که شاید ضعیف‌تر باشند، بازی نمی‌کنیم."

تفاوت استون ویلا و سیتی؟

ما در سیتی مبتنی بر مالکیت هستیم، توپ و بازی را کنترل می‌کنیم، حتی در مقابل یک تیم شاید ضعیف‌تر، از این طرف به آن طرف می‌رویم، تا جایی که می‌شوید منتظر می‌مانیم، و بعد "بوم" وقت حمله می‌رسد. من تمام دوران حرفه‌‌ای‌ام را در ویلا بودم، تیم واقعاً حول من ساخته شده بود، به خصوص در سه سال پایانی...

پپ گواردیولا؟

گاهی اوقات پیش خودم اینطور فکر می‌کنم که "چطور چنین چیزی به فکر او رسیده است؟" برخی از چیزهایی که به ذهن پپ می‌رسد، غیرقابل باور است. او واقعا باعث شد دیدم نسبت به فوتبال عوض شود.

کایل واکر؟

به نظرم او قطعا بهترین دفاع راست جهان است. روز قبل یک ویدیو دیدم که بسیاری از وینگرها می‌گویند کایل سرسخت‌‌ترین است. وینیسیوس این را گفت، ادن هازارد، نیمار و خیلی‌ها این را گفته‌اند، بنابراین من هم نظرم را اضافه می‌کنم.

خطاهای زیاد روی خودت؟

واقعا زیاد ناراحت نمی‌شوم. از آنجایی که در منچسترسیتی هستم، آنقدرها مرتکب خطا نمی‌شوم، خودم نمی‌دانم چرا. نمی‌دانم به این دلیل است که برخی از من دلخور هستند و فقط می‌خواهند به من لگد بزنند یا می‌خواهند بازی را به هم بزنند.

دیگر خبرها

  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • وضعیت ناگوار آوارگان غزه؛ وقتی جز کفن چیزی برای فرار از سرما وجود ندارد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم