Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@09:23:27 GMT

اولین همایش افسران جنگ نرم در پردیس

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۲۷۶۸

اولین همایش افسران جنگ نرم در پردیس

اولین همایش افسران جنگ نرم همراه با تجلیل از فعالان فضای مجازی و کارگاه آموزشی تحلیل فضای مجازی با رویکرد جهاد تبیین در پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  استان تهران؛  با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران ،فرماندار ، فرمانده سپاه شهرستان پردیس ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و با حضور بیش از ۲۰۰تن از فعالان فضای مجازی و افسران جنگ نرم از نمونه های برتر  این حوزه تجلیل شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عبدالهیان معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران  درحاشیه برگزاری این همایش با اشاره به  تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص  اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: فضای  مجازی از دهه های اخیر  مورد هجمه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب قرار گرفته که این نکته پرداختن اساسی به جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری را مضاعف کرده است .

وی با بیان اینکه شهرستان پردیس به عنوان اولین شهرستان برگزار کننده این همایش است تصریح کرد: امسال در  سایر شهرستان های استان تهران نیز این همایش برگزار  خواهد شد .

ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس هم با بیان اینکه افسران جنگ نرم سربازی ولایت و نظام را در حوزه جنگ نرم افتخار خود میدانند، افزود: خواهران بسیجی فعال در  فضای مجازی و افسران جنگ نرم شهرستان پردیس در قالب گروههای سازماندهی شده به تبیین رویکرد فرهنگی انقلاب اسلامی  و شبهه زدایی  در فضای مجازی می پردازند.

ظفر پور ابراهیم فرماندار شهرستان پردیس نیز در گفتگو با خبرنگار ما  با بیان اینکه  محور اساسی این همایش   اهمیت به فضای مجازی  و ساماندهی فعالان این حوزه است تصریح کرد: نیروهای انقلابی و افسران جنگ نرم  موظفند برای مقابله با توطئه های استکبار بصورت منسجم در این میدان احساس مسئولیت کنند.

ظفر پورابراهیم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت  جهاد تبیین در فضای مجازی افزود : کار منسجم و تشکیل کارگروههای ذیل شورای مجازی  از جمله اهدافی است که در این حوزه با جدیت دنبال می شود و نیروهای مومن و انقلابی  عرصه را برای دشمنان این ملت تنگ خواهند کرد.

انتهای پیام

خبرنگار: نسا نژادزارع

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افسران جنگ نرم شهرستان پردیس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج