Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار عصر جمعه در نشست خبری پیش از مصاف با تراکتور اظهار داشت: در ابتدا به تیم ترک زبان تراکتور خوش آمد می‌گویم، من سابقه بازی در تیم تراکتور را دارم و می‌دانم تبریز شهر فوتبال دوستی است و هواداران خوبی دارد و امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم.

وی افزود: تراکتور در چند هفته گذشته نتایج خوبی گرفته است، توانسته از سه بازی گذشته هفت امتیاز کسب کند و از لحاظ روحی شرایط خیلی خوبی دارند، کار سختی در پیش داریم، اما با توجه به بازی خوبی که هفته گذشته انجام دادیم به خود باوری خوبی رسیدیم و بازیکنان شرایط خوبی را بعد از بازی تجربه کردند و تمرینات خوبی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: بازی سختی مقابل تراکتور داریم اما می‌دانیم اگر بازی فردا مقابل تراکتور را با پیروزی پشت سر بگذاریم به کسب رده هفتم جدول امیدوار می‌شویم، اگر فردا تلاش مضاعفی داشته باشیم بتوانیم انرژی بیشتری صرف کنیم و هواداران نیز به ورزشگاه بیایند، شرایط خوبی خواهیم داشت و به جایگاه خوب در پایان فصل امیدوار می‌شویم، در این راستا صحبت‌های لازم با بازیکنان نیز انجام شده است.

وی ضمن دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه فولادشهر اضافه کرد: به کسب اولین پیروزی سال خیلی امیدوار هستیم، درست است که در سال جدید بردی کسب نکردیم اما بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و در دو بازی که شکست خوردیم به گواه همه کارشناسان به حق ما اجحاف شد و می‌توانستیم مقابل نفت مسجد سلیمان و هوادار پیروز میدان باشیم یا حداقل نتیجه مساوی را داشته باشیم.

تارتار تاکید کرد: امسال از ناحیه داوری صدمه جدی خوردیم، به نظر من تیم «پوست کلفتی» هستیم، با این همه اشتباهات داوری اینجای جدول ایستادن نشان می‌دهد تیم خوبی هستیم و امیدواریم فردا مشکلی از ناحیه داوری نداشته باشیم.

وی در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان ذوب آهن برای این بازی تصریح کرد: خوشبختانه محرومی برای بازی فردا نداریم، محرومان نیز به به جز پویا پورعلی به جمع ما اضافه شدند و امیدواریم پورعلی نیز در هفته‌های آینده به ما اضافه شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ابراز داشت: تیم ما، تیمی است که تغییرات زیادی داشته است و پیش بینی فراز و نشیب زیاد را می‌کردم اما مهم بود کیفیت بازی را حفظ کنیم و این کیفیت حفظ شده و وقتی تیمی کیفیت بازی را دارد نگرانی وجود ندارد و امیدواریم این هفته موقعیت‌ها را از دست ندهیم.

وی ادامه داد: از لطف باشگاه برای تمایل به ادامه همکاری تشکر می‌کنم، خودم خیلی راغب هستم که در تیم بزرگی به نام ذوب آهن کار کنم صحبت‌هایی نیز شده است اما باید شرایط به گونه‌ای باشد که سال آینده پیشرفت حاصل شود.

کد خبر 5489025

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی تارتار ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بوشهر کرمانشاه احتکار ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی بسیج سازندگی گروههای جهادی مشهد نانوایی خراسان رضوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند

فرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در ارزیابی عملکرد آبی پوشان در دیدار برابر شمس آذر و عواملی که باعث شد استقلال در آخرین دقایق تا نزدیک تساوی پیش برود گفت: دلایل مختلفی در این اتفاق دخیل بودند ، اعتقاد دارم بازیکنان استقلال دچار غرور شدند و خود را برنده می دانستند. وظایف و نکاتی را که سرمربی به آنها گفته بود را فراموش کردند. خط دفاع استقلال کاملا فراموش کرده بود چه وظایفی بر عهده دارد و همه این عوامل دست به دست هم داده بود تا استقلال هنوز بازی به پایان نرسیده خود را برنده فرض کند.

مدافع سابق آبی پوشان ادامه داد: این دیدار تجربه و درس خوبی برای بازیکنان استقلال بود که تا زمان سوت پایان بازی باید با تمام توان بجنگند و خود را از پیش برنده ندانند ، غرور کاذب می‌رفت تا کار دست استقلال دهد و معتقدم اگر تجربه بازیکنانی همچون حسینی و چشمی و مرادمند نبود استقلال صدر جدول را از دست می داد

فلاحت زاده در خصوص عملکرد شمس آذر قزوین هم گفت : شمس آذر درس بزرگی به استقلال داد تیم جوانی که به گفته سرمربی اش بعضی بازیکنان تیم تا به حال در ورزشگاه آزادی بازی نکرده بودند و اگر آنها تجربه بیشتری داشتند بطور حتم دردسر استقلال بیشتر می شد اما خوشحالم که استقلال این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت تا امیدواری بیشتری به قهرمانی داشته باشد .

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار هفته بیست و پنجم استقلال برابر تراکتور گفت : تراکتور حال و روز خوبی ندارد و نتوانسته انتظار هوادارانش را برآورده کند اما استقلال نباید فریب نتایج تراکتور را بخورد و دوباره حریف را دست کم بگیرد ، تراکتور بدنبال این است که جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد و نمی خواهد در تبریز به حریف امتیاز بدهد بنابراین باید با آرامش بازی کند ، از جنجال بپرهیزد و تا سوت پایان بازی را نشنیده اند حریف را دست کم نگیرد. تراکتور شاید در جدول جایگاه خوبی ندارد ولی این دلیل نمی شود که استقلال فکر کند به راحتی این تیم را شکست خواهد داد.

وی تاکید کرد: نکونام سرمربی با تجربه ای است و می داند بازی سختی در تبریز خواهد داشت بنابراین با توجه فاصله زمانی که تا دیدار برابر تراکتور باقی مانده استقلال باید خود را از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار کند تا بتواند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را تداوم بخشیده و به قهرمانی نزدیکتر شود.

فلاحت زاده در پایان خاطر نشان کرد: حساسیت لیگ در بالا و پایین جدول بیش از حد زیاد شده و هر اشتباهی می تواند باعث سقوط به دسته پایین تر و یا از دست دادن قهرمانی شود ، بنابراین استقلال اگر به دنبال پیروزی در دیدارهای باقی مانده است باید با آرامش و تمرکز بازی کند ، کوچکترین اشتباه باعث می شود تلاش یک سال مجموعه استقلال از بین برود. ضمن اینکه امیدوارم در این روزهای پایانی لیگ که فوق‌العاده حساس هم شده است تمام ارکان باشگاه اختلافات را به فراموشی سپرده و همه تمرکز خودرا برای قهرمانی استقلال بگذارند تا تیم بتواند در پایان فصل جام را به هواداران تقدیم کند .

کد خبر 6090025

دیگر خبرها

  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!