Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتور درخصوص شرایط تیمش به صحبت پرداخت.

ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر اظهار داشت:

فردا بازی سختی با حریفی سفت و سخت داریم. به‌عنوان تیم تراکتور وقتی مشکلاتی که از ابتدای فصل با آن رو‌به‌رو بودیم را نگاه می‌کنیم و با وضعیتی که دیگر تیم‌ها در پایین جدول دارند، این بازی برای ما می‌تواند فینال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم. فردا سعی می‌کنیم به این بازی مثل یک بازی فینال که برای قهرمانی برگزار می‌شود، نگاه کنیم.

به گزارش طرفداری؛ وی با اشاره به شرایط شاگردانش خاطرنشان کرد:

بازیکن محروم نداریم و مصدومان تیم روز‌ به روز وضعیت بهتری پیدا می‌کنند. ما سعید واسعی را با تیم به اینجا (اصفهان) آوریم، ولی اکبر ایمانی نیاز به زمان بیشتری دارد. در شرایطی که قرار داریم بر این باور هستم که هر بازیکنی که در زمین باشد مسئولیت‌پذیر است. انتظار دارم فردا بازی زیبایی داشته باشیم، چون دو تیم می‌خواهند فوتبالی زیبا و فنی را ارائه کنند. فردا با توجه به نتایج حریفان و نتیجه خودمان سعی می‌کنیم خیال‌مان را برای ماندن در لیگ راحت کنیم و از این بابت فردا خوشحال باشیم.

سرمربی تراکتور درباره شرایط فنی تیمش در خط حمله تصریح کرد:

در شرایطی تیم را تحویل گرفتیم که 13 هفته تیم برد نداشت و بازیکنان از لحاظ اعتمادبه‌نفس و البته فنی اُفت کرده بودند. همچنین بازیکنان از لحاظ آمادگی بدنی سطح خیلی پایینی داشتند و با چاهی از مشکلات در این باشگاه مواجه بودیم. در زمان کوتاهی که بین بازی‌ها فرصت بود سعی کردیم مشکلات دفاعی را حل کنیم، از لحاظ بدنی بازیکنان را بالا ببریم و خط حمله را نیز تقویت کنیم. ضعف‌های‌مان را تا حدی برطرف کردیم و در بعد حمله به تیمی تبدیل شدیم که بیشتر موقعیت ایجاد می‌کند. ما بیشتر از اینکه گل بخوریم، گل می‌زنیم و این خیلی خوشحال‌کننده است.

ساغلام درباره اینکه تیمش در هیچ بازی بیرون از خانه‌ای پیروز نشده است و برای پیروزی در این بازی چقدر امید دارد، یادآور شد:

کم کم داریم به چیز‌هایی با تیم‌مان می‌رسیم که قبلاً نمی‌توانستیم انجام دهیم و الان نیز امیدواریم بتوانیم این کار (رسیدن به برد در بیرون از خانه) را که تاکنون انجام نداده‌ایم، به انجام برسانیم. ان‌شاءالله با سه امتیازی که فردا خواهیم گرفت با خوشحالی بیشتری از این شهر زیبا خارج خواهیم شد. آرزویم این است که فردا مسابقه‌ای باشد که تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند و جوانمردانه هم باشد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت خداحافظی علیرضا بیرانوند با هواداران بوآویستا سخنگوی AFC: انتخاب تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به عهده فدراسیون هاست نزدیک شدن گروه سیتی، به تصاحب باشگاه پالرمو وینیسیوس: از آنچلوتی خواستم تعویضم نکند چون می خواستم هت‌تریک کنم؛ بنزما باید برنده توپ طلا شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی هفته سی و دوم بوندس‌لیگا فردا میهمان تیم آگزبورگ خواهد بود.

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، قبل از بازی فردا تایید کرد که به غیر از سباستین هالر، سایر بازیکنانش را برای فردا در اختیار خواهد داشت.

دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و با نتیجه 1-0 به برد دست پیدا کرد. ترزیچ به همین دلیل نیاز نمی‌بیند که تیمش برای بازی فردا به انگیزه بیشتر نیاز داشته باشد.

ادین ترزیچ در نشست خبری پیش از این بازی در مورد وضعیت بازیکنان تیم گفت: "سباستین هالر حتی قبل از بازی چهارشنبه مقابل پاری سن ژرمن هم حال چندان خوبی نداشت. فردا روی وضعیت او ریسک نمی‌کنیم. بقیه بازیکنان به خوبی بازی قبلی را پشت سر گذاشتند."

احتمال تغییر در ترکیب؟

ما فردا قطعا تغییرات داریم و مطمئنیم که تیم واقعا خوبی در زمین خواهیم داشت. به نیروی جدید در زمین نیاز داریم و همچنین می‌خواهیم به بازیکنان فرصت دهیم.

عملکرد جیدون سانچو؟

ما از بازی جیدون در بازی مقابل پاریس بسیار خوشحال بودیم. او در هر جلسه تمرینی به ما نشان می‌دهد که چقدر خوب است. آماده و پر انرژی است و از بازی در زمین لذت می‌برد.

آگزبورگ؟

آن‌ها برای سهیمه اروپایی می‌جنگند و در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. در بازی‌های بزرگ، همیشه آن‌ها خوب کار می‌کنند و حتی انگیزه‌ای برای جبران نتیجه هفته گذشته دارند.

آیا کیل وازن فردا فرصتی برای اولین بازی خود در بوندس‌لیگا خواهد داشت یا خیر: "بله، همینطور است."

انگیزه تیم در هفته‌های پایانی؟

ما هنوز یک ماه فرصت داریم که در آن باید بازی‌های واقعا خوبی از خود به نمایش بگذاریم. اگر قرار باشد به کسی انگیزه بدهیم تا فردا مقابل آگزبورگ یعنی برابر بیش از 80 هزار هوادار بازی کند، یک جای کار می‌لنگد.

نیکو شلوتربک؟

نیکو بازیکنی است که در این فصل بیشترین حضور را در زمین داشته و واقعاً خوب پیشرفت کرده است. او در بالاترین سطح مقابل بازیکنان بزرگ نشان داده که می‌خواهد به تیم ملی بازگردد.

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم