Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی از هلاکت یک افسر نیرو‌های ویژه طی درگیری با نیرو‌های مقاومت فلسطینی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) خبر داد که یک افسر نیرو‌های ویژه «یمام» که طی درگیری با نیرو‌های مقاومت فلسطینی در اردوگاه «جنین» به شدت زخمی شده بود، به هلاکت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، این افسر ۴۷ ساله صهیونیستی «نوعم راز» نام داشت و سازمان بازرسی نظامی رژیم صهیونیستی پیش از این به رسانه‌ها اجازه انتشار خبر مجروحیت وی را داده بود.

ساعاتی پیش رسانه‌های فلسطینی نوشتند که یک افسر نیرو‌های ویژه صهیونیست طی محاصره خانه «محمود الدبعی» در اردوگاه جنین و درگیری پیش آمده با نیرو‌های مقاومت، به شدت زخمی شده است. روزنامه یدیعوت احارانوت نیز نوشت که یک بالگرد با فرود در حومه جنین، او را به بیمارستان «رمبام» در حیفا منتقل کرده است.

«یمام» یکی از چهار نیروی ویژه پلیس مرزبانی رژیم صهیونیستی است که طبق آن‌چه که صهیونیست‌ها مدعی هستند، وظیفه عملیات ضد تروریست را بر عهده دارد و امروز صبح با یورش به اردوگاه «جنین» برای بازداشت «محمود الدبعی» با نیرو‌های مقاومت جنین به شدت درگیر شد. در این درگیری‌ها طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، ۱۳ تن از فلسطینی‌ها نیز زخمی شدند.

طی این درگیری‌ها و پس از چندین ساعت محاصره خانه الدبعی، صهیونیست‌ها اقدام به انفجار خانه کرده و در نهایت این رزمنده فلسطینی را بازداشت کردند. به گفته اهالی جنین در تمامی مدت درگیری برق بخش اعظمی از اردوگاه قطع بوده و صهیونیست‌ها به هر فردی که در اطراف محل درگیری مشاهده می‌کردند، آتش می‌گشودند.

پس از این درگیری‌ها گروه‌های مقاومت در غزه از جمله جنبش‌های حماس، جهاد اسلامی و جبهه ملی آزادی‌بخش فلسطین از مقابله ساکنان و گردان مقاومت جِنین که با شجاعت در مقابل یورش امروز نظامیان دشمن صهیونیستی ایستادگی کردند، قدردانی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنین ارتش اسراییل مبارزه با صهیونیزم نابودی اسراییل نیرو های مقاومت رژیم صهیونیستی یک افسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

نظامیان صهیونیست به حمله‌های خود به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه داده و شماری دیگر از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز به مناطقی از کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

از سوی دیگر منابع وابسته به هلال احمر فلسطین از زخمی شدن دو نفر در عزون در نزدیکی قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

منابع محلی نیز به درگیری‌هایی اشاره کردند که میان نظامیان اشغالگر با جوانان فلسطینی در جریان یورش آن‌ها به شهرک عزون رخ داده است.

در نابلس نیز درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران رخ داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منزلی درمنطقه الطور در نابلس نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی نیز اعلام کرد که اشغالگران از روز گذشته تاکنون ۱۲ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده اند.

طبق این آمار، شمار بازداشت شدگان به دست اشغالگران در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون به ۸۵۰۵ فلسطینی رسیده است.

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه