Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عوده به شبکه خبری "المیادین" گفت که ما در فهرست مشترک علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین و نفتالی بنت نخست وزیر فعلی اسرائیل هستیم.

وی همچنین گفت که فهرست متحد با حضور به همراه بنت و پیش از آن با نتانیاهو موافقت کرده بود که این یک جنایت ملی است.

عوده همچنین خبر داد که کشتی دولت اسرائیل به زودی غرق خواهد شد و در چند ماه آینده شاهد انتخابات زودهنگام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنان عوده پس از آن مطرح می شود که رسانه های صهیونیست دوشنبه شب اعلام کردند که بنت تخمین می‌زند که دولت وی پس از یک هفته به پایان کار خود خواهد رسید.

وضعیت کابینه ائتلافی نفتالی بنت در روزهای اخیر در پی افزایش تنش‌ها در قدس بغرنج‌تر شده و در پی این رخدادها حزب فهرست عربی نیز عضویت خود را در کابینه به حالت تعلیق درآورده است.

در صورتی که این حزب عربی از کابینه بنت خارج شود، سقوط کابینه وی قطعی خواهد بود.

کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ۱۷ فروردین ماه با انصراف «عیدت سیلمن» عضو کنست از ادامه همکاری با ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی، در آستانه سقوط قرار گرفت و ائتلاف حاکم اکثریت خود را از دست داد.

خروج سیلمن از ائتلاف با بنت باعث می‌شود که حامیان کابینه وی به ۶۰ نفر کاهش پیدا کند و مخالفان آن نیز ۶۰ نفر شود. در این صورت کابینه نفتالی بنت و یائیر لاپید تنها از طریق رأی احزاب خارج از ائتلاف (مانند فهرست مشترک عربی) قادر به تصویب لوایح مورد نظر خود خواهد بود.

در صورتی که کابینه رژیم صهیونیستی اکثریت خود را از دست بدهد، شانس زیادی برای بقا در ادامه کار نخواهد داشت.

اما بسیاری از تحلیلگران حوادث جاری در سرزمین‌های اشغالی و انجام چندین عملیات موفق شهادت طلبانه را علت العلل فروپاشی کابینه بنت می‌دانند.

این عملیات‌ خشم بسیاری از ساکنان سرزمین‌های اشغالی علیه بنت را به دنبال داشته است و در تازه ترین رویداد از این دست، بسیاری از شهرک‌نشینان صهیونیست بامداد یکشنبه (۱۸ اردیبهشت) در محل وقوع عملیات شهادت‌طلبانه "العاد" در تل آویو علیه دولت بنت تظاهرات کردند.

معترضان شعارهایی علیه شخص نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ناکارآمدی این رژیم سر دادند.

رسانه های تل آویو پنجشنبه شب  اعلام کردند که سه تن از ساکنان شهرک العاد واقع در شرق تل آویو در یک عملیات شهادت‌طلبانه کشته شدند.

در عملیات دیگری که به نام "ارئیل" نام گذاری شد نیز جمعه قبل از آن رخ داد و در نتیجه شلیک آتش از سوی دو مهاجم مسلح فلسطینی در نزدیکی شهرکی به همین اسم شهر سلفیت واقع در شمال کرانه باختری، نگهبان این شهرک نشین کشته شد.

برچسب‌ها تل آویو نفتالی بنت رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تل آویو نفتالی بنت رژیم صهیونیستی تل آویو نفتالی بنت رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نفتالی بنت نخست وزیر تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در سخنانی شدید به «ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی این رژیم حمله کرد.

لاپید در این سخنان تاکید کرد: اسراییل به گروگانی در دستان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است. وزیری که سابقه کیفری دارد در برابر دفتر نخست‌وزیر می‌ایستد و وی را در خصوص پیامدهای عدم اجرای آنچه دیکته می‌کند، تهدید می‌کند.

رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بن گویر به تمام جهان و کشورهای منطقه می‌گوید که نتانیاهو ضعیف است و زیر دست او کار می‌کند.

لاپید با تعجب از تداوم کار بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: باور آنکه هنوز بن گویر به صورت فوری برکنار نشده، سخت است.

کد خبر 6093492

دیگر خبرها

  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود