Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا هوادار لیورپول خواهد بود. 

رونالدینیو قصد دارد در فینال لیگ قهرمانان اروپا حامی لیورپول باشد.

طرفداری | به گزارش RMC Sport، فینال لیگ قهرمانان اروپا به استادو فرانس برمی گردد، همان استادیومی که رونالدینیو در آن قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در سال 2006 جشن گرفت؛ در این فینال اما خبری از بارسلونا نیست و فینال میان لیورپول و رئال مادرید برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسطوره بلوگرانا در بخشی از مصاحبه جدید خود راجع به خاطرات آن روزها و فینال پیش رو صحبت کرده است.

خاطراتم از فینال 2006؟ برای من لحظات بسیار خاصی بودند، آن هم در شهری که بسیار دوستش دارم. فتح لیگ قهرمانان اروپا در پاریس واقعا فوق العاده بود. همیشه آن خاطره را در ذهنم دارم. 

فینال امسال؟ دو تیم بزرگ به فینال رسیده اند. هر دو تیم بازیکنان بزرگی در ترکیب دارند و برای همگی آنها بهترین ها را آرزو می کنم. رئال مادرید تیم بسیار خوبی است و تا اینجا یک عملکرد فوق العاده از خودش برجا گذاشته اما از آنجا که به شدت بارسا را دوست دارم، در فینال از لیورپول حمایت می کنم (با خنده). 

پاری سن ژرمن به تغییرات نیاز دارد؟ این حرف را درک نمی کنم چون همه آنها بازیکنان فوق العاده ای هستند؛ و این که چه چیزی را می خواهید تغییر دهید؟ بدترین بازیکنان جهان را می خواهید؟ باید به آنها زمان بدهیم تا شرایط و سبک بازی تیم را کاملا درک کنند. نیمار؟ یکی از بهترین بازیکنان جهان که اسیر مصدومیت شده، وقتی که 100% آماده باشد، بازیکن بسیار خاصی برای تیم خواهد بود. نیمار، مسی، دی ماریا، بهترین بازیکنان جهان اینجا کنار هم بازی می کنند. اگر از آنها راضی نیستید چه کسی را می خواهید در زمین ببینید؟ نصیحت به ام باپه؟ نصیحتی برای اون ندارم، کیلیان را به شدت دوست دارم. مهم ترین چیز این است که او خوشحال باشد و بقیه چیزها خود به خود رو به راه می شوند. کیلیان به بهترین بازیکن جهان تبدیل خواهد شد. تصمیم گیری در مورد آینده فقط و فقط به خودش مربوط است.

بنزما و توپ طلا؟ کریم را می پسندم، یک بازیکن با کیفیت فرای تصور؛ البته این چیز جدیدی نیست و او از مدت ها قبل این کیفیت را درون خودش دارد. این فصل همه چیز باب میل او پیش می رود. امیدوارم او تا جای ممکن جایزه فردی ببرد. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت خداحافظی علیرضا بیرانوند با هواداران بوآویستا سخنگوی AFC: انتخاب تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به عهده فدراسیون هاست نزدیک شدن گروه سیتی، به تصاحب باشگاه پالرمو وینیسیوس: از آنچلوتی خواستم تعویضم نکند چون می خواستم هت‌تریک کنم؛ بنزما باید برنده توپ طلا شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها