Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس رضوانی نسب روز جمعه در شورای اداری شهرستان خوسف که با هدف تودیع و معارفه امام جمعه این شهر برگزار شد، گفت: اگر چه امامان جمعه وظیفه کار اجرایی ندارند اما وظیفه داریم دست

به دست هم دهیم تا در جهت اعتلای نظام و انقلاب حرکت کنیم.

وی با تاکید بر پرهیز از مقایسه‌های افراطی با خارج کشور افزود: مسئله  گندم، آرد و جنگ اکراین سبب شد که بحث توزیع عادلانه یارانه که مقرر بود در شهریور ماه اجرایی شود در زمان زودتر از سوی دولت به اجرا درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطر نشان ساخت: در کنار اقناع سازی بایستی کار متقاعد سازی مردم نیز در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام  رضوانی نسب افزود: متقاعد سازی مردم مولفه‌هایی دارد که یک نکته اساسی در آن صحبت‌های منطقی و عرفی است.

وی گفت: فضای مجازی یک فضای احساسی است و نباید مسئولان تحت شرایط این فضا، تصمیم گیری کنند.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بر حضور مسئولان در بین مردم تاکید کرد و افزود:  ریاست محترم جمهور به صورت فعال در بین مردم حضور داشته و نسبت به درک مشکلات آنها اقدام می‌کند و همه مسئولان نیز به

تبعیت از ایشان بایستی اینگونه اقدامات را در دستور کار قرار دهند.

سرپرست فرمانداری خوسف نیز در این جلسه با اشاره به خدمت امام جمعه سابق گفت: امام جمعه سابق شهرستان خوسف با همگرایی، هم افزایی و هماهنگی، توانسته همدلی بسیار خوبی را بین مردم و مسئولان در شهرستان به

وجود آورد.

محمد علی ایمانی با بیان اینکه فضای بسیار خوبی در خوسف ایجاد شده و با این تعامل در جهت خدمت به مردم گام برمی‌داریم ، گفت: شهرستان خوسف دیار مردمان شریف و نجیب، پر تلاش،  با فضیلت، اهل ادب، علم و هنر

هستند که خاندان عبادی و پدر علم و تربیت مرحوم دکتر شکوهی از افتخار بزرگ این شهرستان هستند.

وی ادامه داد: خدمت در این شهرستان و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت مغتنمی است که باید از تجربیات گذشتگان به برکت این نظام و انقلاب حداکثر استفاده را ببریم.

سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه اسلام برنامه کامل در ابعاد سیاست،  اقتصاد و فرهنگ دارد، گفت: ائمه جمعه باید به شکوفایی و تقویت  این بسترها کمک کنند.

وی همچنین با اشاره به درخواست متعدد برای راه اندازی حوزه علمیه برادران در شهرستان خاطر نشان کرد: این موضوع به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

محمد علی ایمانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط دولت افزود: تهدید امنیت غذایی در جهان بین الملل در حال رخ دادن است و اگر پیش بینی های لازم انجام نمی‌شد، در آینده با مشکلات اساسی درگیر می شدیم و باید این جراحی بزرگ در اقتصاد کشور صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به رویکرد انقلابی و مردمی مبتنی بر اسلام دولت سیزدهم گفت: دولت مصمم است با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی تحول اساسی در کشور ایجاد کند. 

سرپرست فرمانداری خوسف افزود: شخص رئیس جمهور محترم با تمام وجود پای کار است و این همت والا را می‌توان به عنوان جهاد حیثیت یاد کنیم.

ایمانی خاطر نشان کرد در اقصی نقاط کشور توفیقات بسیار خوبی از سوی دولت ایجاد شده که در همین مدت کوتاه با اجرای برنامه‌ها نتایج آن مشهود است که یکی از آنها مدیریت و مهار بیماری کرونا بود.

وی افزود: علیرغم اینکه در گذشته مباحثی در خصوص عدم واردات واکسن مطرح شده بود اما با همه  تحریم‌ها توانستیم واکسن وارد کنیم و هم اکنون تعداد فوتی‌ها بسیار کم شده است.

سرپرست فرمانداری خوسف با اشاره به تأمین اقلام و کالاهای اساسی، گفت: هر جایی که دولت توانسته به اقدامات خوبی دست پیدا کند نتیجه همراهی و مشارکت مردم بوده است.

ایمانی تاکید کرد در بحث مردمی سازی یارانه‌ها نیز که با هدف حذف واسطه‌ها و رانت خوارها اجرایی می‌شود امیدوارم مردم همکاری لازم را انجام دهند. 

سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه دغدغه خاطر مقام معظم رهبری جهاد تبیین است، گفت: عادلانه کردن توزیع یارانه‌ها، با الزام مجلس، هماهنگی همه قوا و با حمایت رهبر معظم انقلاب صورت می‌گیرد.

در این جلسه از خدمات هشت ساله حجت الاسلام  شاهبیگی امام جمعه شهرستان تقدیر و حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی به سمت امام جمعه خوسف منصوب شد.

گفتنی است حجت الاسلام  شاهبیگی نیز به سمت مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خراسان جنوبی منصوب شده بودند.

برچسب‌ها خوسف جهاد تبیین خراسان جنوبی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوسف جهاد تبیین خراسان جنوبی خوسف جهاد تبیین خراسان جنوبی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سرپرست فرمانداری خوسف حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب گفت: رهبر معظم انقلاب، علما و بزرگان نظام همه کسانی که دل در گرو اعتلای ایران عزیز دارند، همواره بر اهمیت پای بندی به اعتقادات و ارزشهای اسلامی از جمله حجاب و عفاف به عنوان یک واجب شرعی و قانونی تأکید کرده اند و در شورای انقلاب فرهنگی در سال ۸۴ وظایف ایجابی دستگاههای مختلف به ویژه فرهنگی و آموزشی مشخص شده است و مجلس نیز قوانینی را به تصویب رسانده که اهتمام به اجرای آنها نشان قانون‌گرایی دست اندرکاران است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با فارس، تصریح کرد: جدا از مصوبات شورای انقلاب فرهنگی که لازم الاجرا است، در لایحه‌ی اخیر عفاف و حجاب هم بر این تکالیف دستگاهها به عنوان وظایف قانونی تصریح شده است، البته در این لایحه که مراحل نهایی خود را پشت سر می گذارد وظایف سلبی فراجا و قوه قضائیه که هم جنبه پیشگیری و بازدارندگی و هم جنبه برخورد قانونی با حرمت شکنان را دارد، مشخص شده است و البته به هر میزان فعالیت‌های موثر ایجابی گسترش کمی و بویژه کیفی داشته باشد، کمتر نیاز به اقدامات سلبی می شود.

وی اضافه کرد: با تصویب و تایید نهایی این لایحه در مجلس و شورای نگهبان، تا حدود زیادی به اختلاف برداشتها پایان داده می‌شود و عملکرد هر دستگاه در این خصوص قابل ارزیابی توسط نهادهای نظارتی خواهد بود.

حسینی در ادامه گفت: در عین حال تا ابلاغ این لایحه که به هر دلیل بیش از حد انتظار به درازا کشیده شده است، دستگاهها باید به وظایف روشن و بی‍ّن خود عمل کنند از جمله فراجا در چارچوب وظایف و موازین پس از مدتی وقفه اقداماتی را شروع کرده که با وظیفه شناسی همگان و همکاری دیگر نهادها امیدواریم سرمایه‌گذاری کلان و سازماندهی بدخواهان ملت ایران برای تضعیف فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی بی نتیجه بماند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تأکید کرد: همان‌گونه که در نبرد سخت و مواجهه با قدرتهای شیطانی به ویژه رژیم صهیونیستی و حامیانش ایران اسلامی دست برتر را دارد، در حوزه رویارویی نرم نیز با تکیه بر اعتقادات و باورهای عمیق و آداب و سلوک انسانی، این جلوه از تهاجم فرهنگی که بیش از سه دهه یعنی پس از دوران دفاع مقدس شروع شده و مع الأسف برخی از داخلی‌های به ظاهر دلسوز هم با لطایف الحیل به آن دامن می زنند و عملا مروج اباحی‌گری هستند، ره به جایی نبرد و ملت سربلند ایران در عرصه های مختلف با اقتدار نظامی، فرهنگی و اقتصادی بتواند الگویی الهام بخش برای موحدان و حق‌طلبان عالم گردد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899465

دیگر خبرها

  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند