Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیم گل محمدی برابر سپاهان بتواند به پیروزی برسد تا ضمن جبران تساوی برابر ذوب آهن همچنان به کورس خود برای قهرمانی در این فصل از لیگ برتر ادامه دهد.

نبی اله باقری ها، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط بدی ندارد اما نوسان این تیم در طول فصل باعث شد این تیم امتیازات مهمی را از دست بدهد تا فاصله اش با صدر کمی زیاد شود ولی این یک روی فوتبال است و روی دیگر فوتبال مربوط به اتفاقات غیرقابل پیش بینی این رشته ورزشی مربوط می شود و شاید در هفته های باقی مانده همین اتفاقات بتواند سرنوشت قهرمانی را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پرسپولیس تا زمانی که روی کاغذ شانس قهرمانی دارد، باید به تلاش خود ادامه دهد چرا که فراموش نکرده ایم امکان دارد اتفاقاتی مثل اتفاقاتی که در لیگ هفتم پیش آمد، در این فصل هم رقم بخورد و در بازی آخر و حتی دقایق آخر سرنوشت قهرمانی تغییر کند. 6 امتیاز فاصله حال حاضر بین پرسپولیس و استقلال شرایطی مشابه به قهرمانی با پرسپولیس در لیگ هفتم دارد، فصلی که ما توانستیم با وجود کسر 6 امتیاز در لحظات آخر قهرمان شویم. پرسپولیس باز هم با 6 امتیاز کمتر قهرمان شده و باز هم ممکن است این اتفاق تاریخی برای این تیم و هوادارانش تکرار شود. 

مدافع سال های گذشته پرسپولیس با اشاره به وضعیت ساختار دفاعی تیم گل محمدی تاکید کرد: با اضافه شدن سیدجلال به خط دفاع ضریب اطمینان در ساختار تدافعی پرسپولیس افزایش پیدا کرده است. در بازی اخیر برابر ذوب آهن اگر چه گل زودهنگام حریف روی اشتباهات فردی ساختار دفاعی رقم خورد اما در مجموع خط دفاع پرسپولیس و مدافعان این تیم بد کار نکردند، فقط کمی بدشانس بودند.

باقری ها در مورد بازی برابر سپاهان و حساسیت این دیدار به خبرنگار برنا گفت: این بازی همیشه و تحت هر شرایطی برای این دو تیم و هواداران شان مهم است و حالا نیز این بازی و نتیجه اش با معادلات قهرمانی گره خورده است. به نظرم با پیروزی احتمالی پرسپولیس در این دیدار بار دیگر امید به اردوی این تیم باز می گردد. پرسپولیس با وجود برخی مشکلات، در مجموع توان و پتانسیل این را دارد که این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و امیدوارانه به ادامه بازی ها و اتفاقات آن بیاندیشد. پرسپولیس با توجه به مهره های باتجربه ای مثل سیدجلال، کمال کامیابی نیا، عالیشاه و چند بازیکم دیگرش می تواند از این بازی مهم دست پر میدان را ترک کرده و همچنان هواداران را برای ثبت ششمین قهرمانی متوالی، امیدوار نگه دارد. 

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس قهرمانی پیروزی پیشکسوت سرنوشت سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟

پرسپولیس برای پنجمین بار در 11 بازی گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک تسلیم شد. این بازی هر چند با نتیجه مساوی 4-4 تمام شد اما منجر به حذف تیم پرسپولیس از جام حذفی شد.

به گزارش طرفداری، آلومینیوم اراک تنها تیم شهرستانی تاریخ فوتبال ایران است که بردهایش برابر پرسپولیس بیشتر از باخت هایش است. اراکی ها قبلا 3 بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی برابر پرسپولیس برنده بوده اند و حالا با حذف کردن پرسپولیس از جام حذفی، آن ها پنجمین موفقیت خود را به دست آورده و تنها تیم فوتبال ایران هستند که در بازیهای رودررو برابر تیم پرسپولیس دست پیش را دارد.

در بازیهای دو تیم در وقت قانونی 4 برد برای پرسپولیس و آلومینیوم ثبت شده است اما با برتری در ضربات پنالتی، حالا اراکی ها دست بالاتر را در بازیهای مقابل پرسپولیس دارند. البته آمار نتایج رودررو بر اساس برد و باخت در وقت های قانونی و اضافی محاسبه می شود. به هر حال با این تساوی 4-4، پرسپولیس ناکام و آلومینیوم اراک کامیاب شده و تعداد ناکامی های پرسپولیس برابر اراکی ها 5 به 4 شده است.

حالا آلومینیوم اراک که جام حذفی را از پرسپولیس گرفته، ممکن است 2 جام دیگر را هم از پرسپولیس بگیرد. در دور برگشت لیگ برتر، تیم اراکی تنها تیم برنده برابر پرسپولیس بود و اگر پرسپولیس و استقلال در تمام بازیهای آینده خود برنده باشند، آبی ها با یک امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر می شوند و پرسپولیس به خاطر باخت در بازی اول نیم فصل دوم برابر آلومینیوم اراک، قهرمانی در لیگ برتر و متعاقبا قهرمانی در سوپرجام را از دست می دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند