Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین حمله وحشیانه پلیس رژیم اشغالگر به مراسم تشییع پیکر شهید شیرین ابوعاقله را محکوم کرد.

به گزارش روسیا الیوم، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان این حمله را تروریسم دولتی سازمان‌یافته توصیف کرد و گفت که دشمن نه تنها شهید ابوعاقله خبرنگار الجزیره را با خونسردی تمام اعدام کرد، بلکه پیکر او را تا زمان خاکسپاری هم تعقیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که اسرائیل تنها کشور به اصطلاح دموکراتیکی است که از تابوت بلند شده روی دستان هم هراس دارد.

وزارت خارجه تشکیلات خوگردان ممانعت نظامیان صهیونیست از خروج پیکر ابوعاقله از بیمارستان و سرکوب راهپیمایی مراسم تشییع پیکر این شهیده را محکوم کرد و گفت: نظامیان اشغالگر همچنین مانع حضور زیادی از شهروندان در مراسم تشییع شد و حتی از اهتزاز پرچم فلسطین و سرداده شدن شعار در مراسم جلوگیری می کرد.

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان اسرائیل را رژیمی سرکش، اشغالگر، آپارتاید و سرکوبگر، ناقض حقوق بشر و مرتکب جنایات روزانه علیه مردم فلسطین توصیف کرد و گفت: آنچه امروز شاهد بودیم و تمام جهان در قدس اشغالی شاهد آن بود، باید جهان را از رفتار این رژیم اشغالگر منزجر کند.

در این بیانیه آمده است: اسرائیل رژیمی است که بی هیچی تردیدی نفرت خود را نشان می‌دهد و امروز شدت نژادپرستی ذاتی خود را علیه مردم فلسطین اعم از زنده و مرده آشکار کرد.

در پایان بیانیه تاکید شده است: مردم قدس امروز در تجلیل از شهیده راه حق و حقیقت بر تروریسم سازمان یافته رژیم اشغالگر پیروز شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی، بعدازظهر روز جمعه، به مراسم تشییع پیکر «شیرین ابو عاقله» خبرنگار شبکه «الجزیره» حمله کردند.

مراسم تشییع پیکر خبرنگار شبکه الجزیره از بیمارستان «الفرنسی» در قدس اشغالی آغاز شد؛ اما نیروهای رژیم صهیونیستی با حمله به ساختمان بیمارستان به شرکت‌کنندگان در این مراسم تعرض کردند و آن‌ها را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

هلال احمر فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستان، ده‌ها نفر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت خارجه تشکیلات خودگردان قدس اشغالی مراسم تشییع پیکر خارجه تشکیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، تشکیلات صهیونیستی موسوم به سازمان ۱۷۰۱ اسرائیل اذعان کرد که حزب الله لبنان طی ماه میلادی گذشته ۵۷۴ موشک و راکت به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

این سازمان صهیونیستی در بخش دیگری از گزارش خود افزود که در ماه آوریل گذشته ۱۰ فروند موشک سنگین، ۷۴ فروند موشک ضد زره و ۶۱ پهپاد از جنوب لبنان به شمال سرزمین های اشغالی شلیک شد.

بر اساس گزارش این سازمان، در این حملات دست‌کم دو نفر کشته و ۳۲ تن زخمی شدند.

این آمارها در حالی است که حزب الله لبنان در ادامه حمایت از مردم غزه، همچنان به حملات خود به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و تا کنون هزاران شهرک‌نشین صهیونیست از هراس این حملات خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.

به گفته منابع محلی و رسانه‌های مستقل، آمار اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی چندان قابل اعتماد نیست و شمار تلفات و زخمی‌های اشغالگران بسیار بیشتر از این است.

کد خبر 6094386

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه