Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب خاطره جهادی؛ امام رضایی شد و قطار این مراسم خودجوش به ایستگاه هشتم رسید.

به گزارش برنا، شب خاطره جهادی؛ امام رضایی شد و قطار این مراسم خودجوش به ایستگاه هشتم رسید.

چند ماه قبل بود که تصمیم گرفتم طبق روال این ۴۳ سال حیات دنیوی ام؛ مدتی رسانه را کنار بگذارم و البته مخاطبین را از داستان ها (استوری) و مطالب ام (پست) راحت کنم  جالب آنکه دقیقا همان فردای این تصمیم بود که صفحه ی اینستایم را ضد انقلاب از دسترس خارج نمود (ریپورت) و اینستاگرام هم که کلا اهل همکاری نبوده و نیست و اتفاقا خیلی خوشحال شدم چون با تصمیم ام همخوانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت امر تصور نمی کردم که مخاطبین عزیزم اینقدر نسبت به گزارش اقدامات و تصاویر فعالیت های‌جهادی اینقدر علاقمند بوده و در تمام این چند ماه مکرر به من توصیه کنند که مجددا فعالیت رسانه ای را آغاز کنم اما کلا چون همیشه کارهایم را مبتنی بر حال و هوای دل انجام می دهم دل ام راضی نبود و ...

تا امروز که توفیق یافتم بعد از ۳ سال به بهانه ی آغاز بکار رسمیِ "خانه جهادگران انقلاب اسلامی"  به قدمگاه بشاگرد راه یابم و بار دیگر تمام خاطراتِ بارها حضورم در این دیار آسمانی زنده شود بویژه آنکه ۳ رویداد ملی را اهالی خانه طراحی کرده اند از هشتمین مراسم ملی شب خاطره جهادی و دومین آیین سرو جهاد برای تجلیل از سروقامتانِ حرکت های جهادی تا رویداد تجربه نگاری جهادی اونم با چهره های شاخص و قدیمی و استخوان دار و به تعبیر بهتر ستون های حرکت های جهادی.

اما امروز با اصرار رفقای عزیز جهادی ام و بهتر بگویم دستور آنان که امر کردند صفحه ی جدید را راه اندازی کنم لذا اکنون از مسجد جامع صاحب الزمان (عج) "خمینی شهر" باذن برادرم، استادم، مربی ام، الگویم، جانِ جانانم، خورشید تابانم، ماه دیرین ام حاج عبدالله والی رحمه الله علیه مجددا این صفحه را راه اندازی می کنم و پیشاپیش از ساحت نازنین مخاطبین ام عذر خواهم که قرار است باز هم تصدیع کنم اوقات شریف تان را.

التماس می کنم دعا کنید که این نوکری ها خالص برای خدا باشد ورنه بدجور قافله را باخته ام .

در این چند ماه که راحت بودید از مطالب ام؛ تمام کارهای "منتظرانی‌ها" با قوتی بیش از پیش ادامه داشت از آخرهفته‌های جهادی با  خانواده منتظرانی‌ها بویژه نسل۲ منتظرانی‌ها تا اردوی نوروزی در بلوچستان و اردوهای رمضانیه در قم و مرکزی تا همین اردوی فطریه در احمدفداله.

البته بگم امسال  ۲۰ سالگیِ منتظرانی‌ها هست و کلی برنامه درون و برون‌گروهی را از ابتدای قرن جدید آغاز نموده ایم که به مرور زمان عرض خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شب خاطره جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • خاطره بامزه آقا رشید از حرم امام رضا (ع) (فیلم)
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج