Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو: پرسپولیس و سپاهان در یکی از دیدار‌های هفته بیست و هفتم، امشب در سیرجان، به مصاف هم می‌روند. این جدال که رقابت بین تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی است مدت‌هاست تبدیل به یکی از حیثیتی‌ترین بازی‌های فوتبال ایران شده است.

به گزارش فرارو، دو تیم در حالی از ساعت ۲۱.۵۰ رودرروی هم قرار می‌گیرند که باشگاه سپاهان از روز گذشته برای دومین بار جنگ روانی علیه پرسپولیس را کلید زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه به بهانه تقابل با پرسپولیس، پوستری را طراحی کرده که چهره ۳ بازیکن پرسپولیس که پیش‌تر در این تیم حضور داشته‌اند، ولی حالا پیراهن سپاهان را به تن می‌کنند دیده می‌شود: فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و شهریار مغانلو.

البته این برای اولین بار نیست که سپاهان چنین شیطنتی می‌کند؛ این باشگاه اصفهانی قبل از دیدار رفت دو تیم هم پوستری مشابه طراحی کرد و حتی ستاره لوگوی باشگاه پرسپولیس را هم حذف کرد. اقدامی که جنجال زیادی به همراه داشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه سپاهان از یک کمدین و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، در پی سخنان هتاکانه یک کمدین تلویزیونی در رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه سپاهان از این مجری هتاک و باشگاه پرسپولیس که این مجری منتسب به آن است، به کمیته اخلاق و سایر نهاد‌های مرتبط خارج از فوتبال شکایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رامین: حرف‌های زیادی با هواداران سپاهان دارم
  • شکایت باشگاه سپاهان از یک کمدین و پرسپولیس
  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)