Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:21:25 GMT

۲۵۰۰ لیتر روغن خوراکی احتکاری در گناوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۴۱۳۵

۲۵۰۰ لیتر روغن خوراکی احتکاری در گناوه کشف شد

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی‌پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله از یک انبار موادغذایی در این شهرستان کشف و برای توزیع بین مردم در بازار عرضه خواهد شد.

وی اظهارداشت:  با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی نیروهای این فرماندهی در هفته گذشته نیز ۱۴۸ تن شکر و ۱۰ تن برنج احتکاری در این شهرستان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی پور گفت:  محموله های کشف شده در صورت جلسه ای تحویل مقام قضایی شهرستان شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوبیان کرد: سپاه این شهرستاندر اجرای امنیت اقتصادی و رفع نیازهای مردم با تمام توان ایستاده است و اجازه نخواهد داد زیاده‌خواهان با ارتزاق مردم مال‌اندوزی کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر گناوه روغن خوراکی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه روغن خوراکی بوشهر گناوه روغن خوراکی احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده

ورزشکار کرمانی مدال طلای بازی‌های پارالمپیک لندن را به سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس کرمان، پیمان نصیری از چهره‌های شاخص ورزش کرمان و باشگاه مس که دارای مدال‌های متعدد جهانی در رشته دوومیدانی است، در دیدار با فرمانده نیروی هوافضای سپاه، با اهدای مدال خود به سردار امیرعلی حاجی زاده، از اقدام سپاه در اجرای عملیات وعده صادق قدردانی کرد.

سردار حاجی‌زاده در این دیدار با بیان اینکه این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود، گفت: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده است، برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف‌آرایی عجیب و غریبی شد.

به گزارش ایمنا، پیمان نصیری پیش از این نیز در زمان حیات سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، یکی از مدال‌های جهانی خود را تقدیم این سردار رشید اسلام کرده بود.

عملیات «وعده صادق» با هدف پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، این عملیات که واجد ویژگی‌هایی همچون قدرت و سرعت به نسبت فاصله جغرافیایی بود، توانست ظرفیت‌ها و توانایی بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به چالش بکشد.

کد خبر 749930

دیگر خبرها

  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • ایران با چند درصد ظرفیت به اسرائیل حمله کرد؟
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل