Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@03:29:20 GMT

مبعلی: بازی استقلال و فولاد فینال لیگ است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۴۲۰۸

مبعلی: بازی استقلال و فولاد فینال لیگ است

بازیکن سابق تیم ملی، بازی استقلال و فولاد را یکی از بازی‌های جذاب این فصل می‌داند.

به گزارش قدس آنلاین، مبعلی درباره تقابل استقلال و فولاد در بازی امروز گفت: «جایگاه دو تیم در جدول نشان می‌دهد یکی از تقابل‌های جذاب میان استقلال و فولاد برگزار خواهد شد. استقلال برای تثبیت صدرنشینی خود نیازمند امتیاز از فولاد است و فولاد هم به دنبال اثبات بیشتر شایستگی‌های خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دو تیم فوتبال جذابی را به نمایش خواهند گذاشت. استقلال در صدر جدول است و فولاد نیز به‌تازگی از لیگ قهرمانان آسیا بازگشته و تیم بسیار استخوان‌داری محسوب می‌شود. امیدوارم جدا از حواشی احتمالی این بازی، یکی از بازی‌های جذاب لیگ را به عنوان فینال برگزار کنند». وی درباره اینکه این دو تیم ازجمله بهترین تیم‌های دفاعی لیگ برتر محسوب می‌شوند، توضیح داد: «بی‌تردید تیمی که از لحاظ دفاعی عملکرد خوبی داشته باشد در پایان فصل می‌تواند به کسب یک جایگاه خوب مطمئن باشد. استقلال و فولاد جزو بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شوند و توانستند استحکام قابل‌توجهی به خط دفاع خود بدهند. اما درهرحال دو تیم از خط حمله خوبی هم سود می‌برند و تحلیل من این است که بازی دو تیم قطعاً گل خواهد داشت». این بازیکن درباره اینکه شانس کدام تیم برای پیروزی در این بازی مهیج بیشتر است، گفت:«به نظر من شانس دو تیم یکسان است و هر تیمی که بتواند از تک موقعیت‌ها نهایت بهره را ببرد در این بازی به پیروزی خواهد رسید. البته باید درصد قابل‌توجهی از احتمالات را به تساوی دو تیم اختصاص داد. جایگاه دو تیم به گونه‌ای است که احتمال دارد این بازی در نهایت مساوی شود اما اگر استقلال بتواند فولاد را شکست دهد برای رسیدن به جام قهرمانی مسیرش بیش از هر زمان دیگری هموار می‌شود. البته استقلال بازی سختی مقابل فولاد خواهد داشت».

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فولاد استقلال استقلال و فولاد دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود

اسماعیل حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه فولاد خوزستان بار دیگر متوقف شد تا به رده چهاردهم جدول رده‌بندی سقوط کند، اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های فولاد خوزستان برابر آلومینیوم اراک برگزار شد. فولاد از فرصت‌ها گلزنی متعدد خود یک گل ساخت و آلومینیوم هم یک موقعیت در کل بازی داشت و همان موقعیت تبدیل به گل شد. استرس و اضطراب ناشی از شرایط جدولی که در موقعیت سختی هستیم باعث شد تا بازیکنان نتوانند از این موقعیت‌ها به گل برسند. بازی خوبی برابر آلومینیوم انجام دادیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی مقابل تراکتور و دیگر تیم‌ها نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره صحبت‌های عبدالله ویسی پس از دیدار با آلومینیوم که همراه با اعتراض شدیدی بود و کمیته انضباطی او را برای ادای توضیحات فراخواند، گفت: الان پایین جدول شرایط خیلی حساس شده و تیم‌ها برای بقا می‌جنگند. یک مقدار باید نظارت بر روی داوری‌ها بیشتر باشد که خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود. منظور دقیق صحبت‌هایی را که ویسی کرد متوجه نشدم ولی حتماً با او صحبت می‌کنم، چون او بعد از آنکه تیمش برد را از دست داد بسیار عصبانی و ناراحت شد.

حاجی زاده در واکنش به اینکه ویسی گفته بود «نجاست فوتبال را ول کرده‌ایم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد.» تصریح کرد: فصل بدی را برای فوتبال خوزستان پشت سر می‌گذرانیم. سه تیم انتهای جدولی خوزستانی هستند. صنعت نفت، فولاد و استقلال خوزستان مستحق موفقیت‌های بیشتری هستند. سابقه نداشته سه تیم خوزستان، استانی که نماد فوتبال ایران هستند در خطر سقوط باشند. سر همین مسائل نیاز بیشتری به نظارت بر داوری‌های مسابقات داریم تا حق هیچ تیمی ضایع نشود و فوتبال را عادلانه دنبال کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید