Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته در ادامه مسابقات روزهای اول و دوم جام پتکو سیراکوف و ایوان ایلی‌اف، در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی با پیروزی ۹ بر صفر مقابل کریل مینکو از قزاقستان و ۹ بر ۵ و ضربه فنی بر پتر گورنیاشکی از بلغارستان به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز مقابل علیخان کوکنوف با نتیجه ۵ بر ۱ خود به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی در دیدار پایانی به عبداله توپارک از ترکیه را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدحسین محمودی در دور نخست مقابل ایوایلو ایوانوف از بلغارستان با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسید اما به علت آسیب دیدگی در کشتی دوم نتوانست به میدان برود و چهارم شد.

رقابت‌های این اوزان به صورت دوره‌ای برگزار شد که نمایندگان کشورمان در گروه ۳ نفره حضور داشتند.

در مسابقات مقدماتی روز دوم و در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز حمیدرضا بادکان در مسابقاتی که به صورت دوره‌ای برگزار شد، در گروه چهار نفره مقابل والری الکسیف از بلغارستان با نتیجه ۱۱ بر ۲ به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر از سد ژانتاس نورگالی از قزاقستان گذشت و در دور سوم نیز با توجه به حاضر نشدن ماکسات سایلاو از قزاقستان بعنوان نفر اول به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۰ بر ۲ و با ضربه فنی مقابل کالویان ایوانوف از بلغارستان به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بادکان در دیدار پایانی به مصاف ساریجیجک موهوتین از ترکیه می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره‌ای و با حضور ۵ کشتی گیر برگزار می‌شد، مرتضی الغوثی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۸ مقابل اسلام مومایف از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در کشتی بعد با نتیجه ۸ بر صفر از سد آتاناس ایوانوف از بلغارستان گذشت اما در دور سوم مقابل اولجون مصطفی از ترکیه با نتیجه ۱۲ بر ۳ مغلوب شد. الغوثی در آخرین مبارزه خود با نتیجه ۴ بر ۱ از سد میندوگاس ونچکاتیس از لیتوانی گذشت و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که به صورت دوره‌ای و با حضور ۴ کشتی گیر برگزار شد، علیرضا حسنوند در مبارزه نخست با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی از سد توشکو آنگلوف از بلغارستان گذشت اما در دو دیدار بعدی با نتایج ۳ بر ۱ مغلوب بوزکورت فاتیح از ترکیه و ۴ بر صفر و ضربه فنی مغلوب علیبک سارسنگالیف از قزاقستان شد و به مدال برنز رسید.

کد خبر 5489196

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد تورنمنت بين المللي بلغارستان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان فرهاد مجیدی مصدومیت کشتی فرنگی جودو هندبال وزارت ورزش و جوانان مهدی طارمی صورت دوره ای دست یافت ضربه فنی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا

شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان به پیروزی رسید.

 به گزارش گروه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین دیدار از دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود، براین اساس سری ۱ – ۱ برابر شد.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / گرگان

کوارتر دوم: ۲۳ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۲۰ / گرگان

کوارتر چهارم: ۲۸ بر ۱۸ / گرگان

شایان ذکر است، فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند