Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظری گفت: با توجه به اینکه این اصلاح اقتصادی تاثیر خود را به صورت مستقیم در سفره مردم می گذارد، لذا باید همه به دولت کمک کنند تا به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم در گفتگو با دیار آفتاب در خصوص بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره لزوم حمایت از دولت در اجرای سیاست های اقتصادی، گفت: آنچه که امروز در کشور تحت عنوان جراحی اقتصادی در دستور کار دولت قرار دارد، در واقع مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به بیان دیگر این اختیاری است که مجلس به دولت داده تا بتواند بجای حمایت ارزی از ابتدای زنجیره مصرف، این حمایت را از انتهای زنجیره داشته باشد.

نظری تصریح کرد: برای این منظور، مجلس یازدهم اعتباری بالغ بر  ۲۳۲ هزار میلیارد تومان برای حمایت از این اقدام دولت تخصیص داده است. البته باز هم مجلس این آمادگی را دارد تا اگر در هنگام اجرای طرح توسط دولت، نیاز به اعتبار بیشتری بود، با اصلاحیه ای به بودجه ۱۴۰۱ به دولت کمک کند تا این طرح به درستی پیاده سازی شود.

نماینده مردم خمین تاکید کرد: آنچه که امروز در دستور کار دولت است فصل مشترکی میان قوه مجریه و قوه مقننه است و مجلس تمایل دارد تا این جراحی به درستی صورت پذیرد تا کمترین اشکال در اجرای آن را شاهد باشیم.

نظری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این اصلاح اقتصادی تاثیر خود را به صورت مستقیم در سفره مردم می گذارد، لذا باید همه به دولت کمک کنند تا به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌

امام جمعه بندرعباس گفت: وعده مسئولان در زمینه عملیات نظامی تحقق یافت حال نوبت دولت است تا در زمینه اقتصادی به وعده‌های خود عمل کند و گرفتاری مردم را کاهش دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های ‌این هفته نمازجمعه بندرعباس با اشاره به خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت از مردم غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم جامعه نخبگان شامل دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های غربی در حال حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستند. 

وی افزود: این حرکت دانشجویان و آزادی‌خواهی آنان نشان می‌دهد سیاست‌های دوگانه غرب شکست خورده و کشورهای اروپایی و آمریکا حیثیت و آبروی خود را با دفاع از رژیم صهیونیستی از بین برده‌اند. 

امام جمعه بندرعباس گفت: بیداری انسانی در جهان افزایش یافته و رژیم صهیونیستی آخرین نفس‌های خود را با حمایت آمریکا و سایر هم پیمانانش می کشد اما به زودی رو به زوال خواهد رفت. 

وی در ادامه با اشاره به مسائل اقتصادی تصریح کرد: وعده مسئولان در زمینه عملیات نظامی تحقق یافت حال نوبت دولت است تا در زمینه اقتصادی به وعده‌های خود عمل کند و گرفتاری مردم را کاهش دهد. 

‌مسلمین عبادی زاده در ادامه با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان گفت: سفر رئیس قوه به هرمزگان سفر پر خیر و برکتی برای استان بود و یکی از معضلات 50 ساله قشم در حوزه اسناد رفسنجان حل شد.

وی ادامه داد: مشکلات حوزه گمرک و اموال تملیکی که مشکلات کهنه‌ای بودند هم با در دولت سیزدهم و با همراهی دستگاه قضایی کاهش یافته و بسیاری از کالاها تعیین تکلیف شده است. 

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • ماه بر سلامتی کدام عضو بدن ما تاثیر می گذارد؟
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال