Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از نجات دادن ۲۸ نفر در حادثه آتش سوزی یک مجتمع اقامتی در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به‌وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع اقامتی در خیابان ولیعصر (عج) گفت: ساعت ۱۶:۲۸ یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی_تجمعی در خیابان ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه ولیعصر، کوچه محتشم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و در محل مشاهده شد که در یک ساختمان ۵ طبقه خصوصی که دانشجویان آقا در آن اقامت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران بیان کرد: چند فرش در این ساختمان دچار آتش سوزی شده بود و دود زیادی را متصاعد کرده بود و تمام طبقات را فرا گرفته بود. آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، ۲۸ نفر از افراد را به بیرون انتقال دادند و خوشبختانه مورد مصدومیت شدید یا تلفات جانی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته نیز یک مورد مشابه در یک خوابگاه دانشجویی رخ داد. افراد مسئول باید مراقبت بیشتری را انجام دهند و نقص‌ها را رفع کنند و اگر این حوادث در شب رخ دهد کار دشوار خواهد شد. سازمان آتش‌نشانی در صورت درخواست مسئولان این خوابگاه‌ها تمام اقدامات پیشگیرانه را در این ساختمان‌ها انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران فرش برنا سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خیابان ولیعصر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس

 مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود.

 نوبانی افزود: کنترل ایستگاه‌های آتش نشانی در حوزه‌های مختلف شهری به ویژه در محدوده بولوار امام حسین (ع)، آزادگان و شهرک سجادیه از اهداف ساخت این ساختمان است.

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس هم گفت: هزینه ساخت این ساختمان ۷ میلیارد تومان است و در مدت ۱۴ ماه ساخته می‌شود.

 لیاقت افزود: برای تجهیز ساختمان فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵، ده میلیارد تومان نیاز است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟