Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:17:34 GMT

۶۵۰ تن روغن خوراکی احتکار‌شده در استان خوزستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۴۸۳۳

۶۵۰ تن روغن خوراکی احتکار‌شده در استان خوزستان کشف شد

گروه استان‌ها ـ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از کشف ۶۵۰ تن روغن خوراکی احتکار شده در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز به نقل از دادگستری استان خوزستان، صادق جعفری چگنی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اظهار داشت: طی هفته گذشته با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر رسیدگی ویژه به تخلفات در بازار طی امروز به میزان 650 تن روغن خوراکی از دو انبار در سطح استان کشف شد و دستورات قضایی توسط دادستان صادر شد تا در اختیار سازمان های متولی یعنی سازمان صمت و جهاد کشاورزی برای توزیع و استفاده عموم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخورد قاطع سپاه با محتکران در استان همدان/ کشف 78 تن شکر احتکارشده در تویسرکان34 تن روغن و 25 تن شکر احتکاری در استان گیلان کشف شد94 تن روغن احتکار شده در سنندج کشف شدچند انبار احتکار کالاهای اساسی در استان کرمانشاه کشف شد71 تن کالای اساسی احتکارشده در بروجرد کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت:طی هفته گذشته نیز به میزان صد تن روغن خوراکی از برخی از انبارهای سطح استان کشف شده است.

وی گفت: با حضور دادستان ها و نهادهای متولی نظارت به صورت فوق‌العاده و میدانی در سطح بازار ادامه دارد و با هرگونه احتکار برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تن روغن خوراکی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه