Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:37:13 GMT

رفع مشکل کمبود و عرضه روغن در اردبیل/تخلفات رسیدگی شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۴۸۹۳

رفع مشکل کمبود و عرضه روغن در اردبیل/تخلفات رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحامد عاملی اظهار کرد: در تأمین کالاهای اساسی استان اردبیل اعم از مرغ، تخم‌مرغ و روغن خوراکی هیچ کمبودی وجود ندارد و طبق گزارش‌های واصله در رابطه با روغن خوراکی، برخی مشکلات در تولید و توزیع این کالا بوده که این مشکلات در حال رفع شدن است.

وی افزود: در کارخانه روغن ناب اردبیل، انواع روغن‌های خوراکی ساده، سرخ‌کردنی و جامد مورد نیاز روزانه در حدود ۲۰ تن تولید می‌شود و پخش انواع روغن خوراکی در سراسر استان، در دستور کار بوده و در بخش نظارتی نیز لازم است تعزیرات حکومتی با هرگونه گران‌فروشی برخورد نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل بیان کرد: نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اردبیل روزانه در استانداری اردبیل با حضور مسؤولان دستگاه‌های استان برگزار می‌شود.

عاملی تصریح کرد: با توجه به آغاز طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، کشتارگاه مرغ اردبیل بر خلاف روال معمول، دیشب نیز فعال بود و همچنین در رابطه با تأمین و توزیع تخم‌مرغ مشکلی گزارش نشده است.

کد خبر 5489281

منبع: مهر

کلیدواژه: روغن خوراکی تنظیم بازار استاندار اردبیل سید حامد عاملی ماکارونی پخت نان بوشهر کرمانشاه احتکار ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی گروههای جهادی بسیج سازندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز مشهد ایلام نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد شهرداری تهران از تصویب ایجاد شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه با هدف رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با ارتشاء توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به‌ عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل